חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

נשים - היזהרו מהטרדה מינית

 

איש מקצוע שנשלח ע"י מעבידו לתקן משהו בדירה בעיר, הציג לבעלת הבית הצעה שהוא חשב שאי אפשר לסרב לה. רק את ההמשך הוא לא ניחש...

 

התאריך 2/11 וזה אומר שזה היה ממש לפני מס’ ימים הופיעה עוד הודעה רגילה של  אחת מגולשות פורום תפוז מודיעין עם הכותרת "נשים  היזהרו מהטרדה מינית". המשך ההודעה מספר על איש מקצוע שנשלח ע"ח חברה מסויימת לביתה של הגולשת לעשות עבודה כלשהיא. אחר שסיים את העבודה שלשמה נשלח הציע עצמו לטפל בעוד בעיות שאולי יש בבית.

תחילה נקב בסכום הנדרש עבור העבודה הנוספת  ואולם מששמע שהגב’ אינה נשואה אלא "רק" גרושה, "שיפר" את הצעתו לחינם בתנאי ש...  איש המקצוע לא קיבל את רמזיה שאין על מה לדבר והתחנן על נפשו שהוא ואשתו בכסאח. בדרך אף הספיק ללטף את ידה.

סיפור של פיקנטי אה? נכון, והייתי מדלג עליו מאחר ובלי שמות ופרטים מזהים, לך תדע אם אין זו מצ’וטטת משועממת שבא לה להכניס קצת אקשן ברב שיח שדן בפורום המקומי במגוון נושאים של חיי היום יום וגם בנושאים אחרים.

הייתי מדלג, אלא מאי? אתם לא תאמינו אבל בגוף ההודעה הופיעו הפרטים כדלקמן: תיאור פרטים שיכולים לצמצם את אפשרויות החיפוש, את החברה המקומית ששלחה אותו, את שמו הפרטי ואת... מס’ הטלפון שלו. ותאמינו לי אמת דיברתי רק שאקצוץ את אצבעותי בטרם אציין ולו פרט אחד מהם, פרטים השמורים באיזה קובץ נידח שעל בטוח לעולם לא אזדקק לו.

הסיפור, מיותר לספר לכם הביא מייד שלל תגובות גולשים כשחלק קטן מנמק מדוע זה בסדר שפרטי האיש והחב’ הועלו על ידה והרוב סברו שגם אם הספור נכון, זה ממש לא היה מעשה נבון מצידה כי היתה עלולה להיתבע על הוצאת דיבה.

יום יומיים הסיפור המשיך להסעיר את הפורום עד שהגולשת התעשתה, פנתה למנהלי הפורום וביקשה למחקו. הוא נמחק אך לך תדע מי חוץ ממני העתיק את הדף ואיזה שימוש יעשה בו.

אז על מה בעצם אני רוצה לדבר.הסיפור עצמו די פיקנטי ומפחיד כאחד. ראשית, קשה לי ממש להבין את הגולשת ומניעיה לפרסם ברבים מין הסתם בסערת רגע פרטים מזהים רבים כל כך, ואולם דווקא עובדה זו מביאה אותי למסקנה שהסיפור אכן אמיתי, אחרת מה... ואני שואל את הגב’ המוטרדת, מדוע לא פנית למשטרה אם זה פגע בך קשה ואכן, אם רק חצי ממה שהיא סיפרה נכון, מדובר כאן בהטרדה מינית פר-אקסלנס ואני מקווה שהיא עוד תעשה זאת.

הסיפורים על טכנאי מכונות כביסה, חשמלאים, מתקיני מנעולים ועוד, מוכרים וידועים וכולם נגמרים איך שהם נגמרים, אבל אדון איש מקצוע מקומי שאולי אתה קורא שורות אלה, לו כשאמרת את המשפט: "אפשר לסכם את העבודה אחרת" וקיבלת סירוב נבוך ומרומז, היית פולט משהו כמו שהיא לא הבינה אותך חלילה ושאר ירקות ונמלט מהדירה.  אבל  מה לכל הרוחות הביא אותך להמשיך ולנדנד לאישה, לספר לה על יחסיך הרעועים בבית ואף לגעת אפילו רק בידה.

תגיד לי, זה היה שווה? מה, לא חשבת שתיתקל פעם באישה שלא רק תזרוק אותך מהבית אלא גם תהרוס לך את החיים ותוביל אותך לדוכן הנאשמים. על לשון המקלדת מקליקה לי מילה נוספת עליך שהיתה הופכת את הענין למביך עוד יותר.

אבל אתאפק ורק דבר אחד יש לי לאמר, בעצם שניים. לכם הטכנאים למינהם, וקל וחומר הנשואים הבאים לביקורי בית, עזבו אותכם באימא שלכם מהשטויות שעולות לכם בראש. בעלת הבית הפנויה מצאה חן בעיניך וראית שיש כימיה דו צדדית, לך הביתה ואחרי שבוע תציע לה טלפונית לצאת לקפה. גם זה יש בו קצת ריח רע, אבל נגיד שזה עדיין נסבל.

ולכן הנשים... מיד עם הרמז הראשון להצעות עבודה בחינם תמורת אתנן מיני, בוודאי מגבר נשוי, תאספו לו את ארגז הכלים ותראו לו את הדלת החוצה. מבטיח לכן שהוא יברח כל עוד נפשו בו.  ותקנו אותי אם אני טועה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות