חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

מי יבנה לנו בית לסטודנט

 

לכל מגזר בית משלו, ממועדון הנוער ועד לגימלאים אבל רק לאלפי סטודנטים הגרים בעיר אין בית משלהם. אולי הגיע עת?

 

אין צדק בעיר היקרה שלנו. לתיכוניסטים יש בתי נוער, לבני ה- 40 פלוס יש את המרכז הרב תחומי ולפנסיונרים יש את בית הגמלאי. אה כן שכחנו את הדתיים, אלה מסודרים אחלה של סידור עם המרכז הקהילתי המכונה גם בית כנסת וגם סניף מפלגה.  לכווולם יש מה לעשות בזמנם הפנוי, ולכולם יש מקום להתכנס בו. ולמי אין?  נכון לסטודנטים.

בשבוע שעבר פורסמה ב- mcity כתבתה של עדי כהן שסיפרה על האוטובוסים המלאים שיצאו למכללת ספיר עם פתיחת הלימודים,  והוסיפה שלומדים שם מאות רבות של תושבי מודיעין. עכשיו הוסיפו גם  את הסטודנטים הנוסעים להר הצופים וגבעת רם, לאוניברסיטת ת"א, מכללת רמת גן ועוד ועוד.

הוספתם? עכשיו ספרו לי בבקשה מה עושים כל אלה בשובם למודיעין. כלום! עבורם זו עיר שינה בה גרים אמא ואבא ובתום השינה הם כבר בדרכם לעוד יום לימודים.

ואני שואל, מדוע לבני נוער יש בתי נוער, לפנסיונרים בית גמלאי, לדתיים בית כנסת ורק  לסטודנטים אין מקום משלהם. מדוע שהעירייה לא תקצה שטח לבניית בית סטודנט  שישמש כמקום פנאי לכל הסטודנטים בעיר. תארו לכם, רק תארו לכם איזו מהפכה זה יחולל בעיר. בית בו יתחולל סיעור מוחות אינטלקטואלי שאולי יצמיח לנו את ההנהגה הבאה, בית בו יוכלו להתחבר בן ובת שבלי הבית בחיים לא היו נתקלים זה בזו, ומי יודע, אולי יצאו מזה גם כמה חתונות.

וזה לא הכל, כי מה שיכול לצמוח ממקום כזה, השמים הם רק הגבול. התארגנויות לסיוע לקהילות נזקקות, ילדים, ארגון אירועים ו... ודאי יש עוד מלא דברים, אבל בשעה זו של הלילה זה מה שצף לי במוח.

אז בחיי שאני לא יודע מי יפעיל ומי יחזיק, אבל אני סומך על מחלקת התרבות שתדע  למצוא את הפתרונות ולמנף את הרעיון למקומות רחוקים.  אולי עיר האקדמיה. עוד רעיון למיתוג העיר. ותחשבו על זה שם בעירייה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות