חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שיחת השבת

 

אליפות בתי הכנסת של מודיעין מכבים רעות של בכדורסל חוזרת בפעם השמינית  

 

ליגת הכדורסל, להיט הסתיו של הספורט העירוני, יצאה לפני כשבוע לדרך, כאשר כולם יודעים איך היא תיפתח אבל אין בנמצא נביא שיעיז להעריך איך היא תסתיים. ליגת בתי הכנסת העירונית המאורגנת ע"י מחלקת הספורט של העירייה, הסתיימה בעונה שעברה עם ניצחונה של נבחרת בית הכנסת השמשוני ששברה בצורת של ארבעה גמרים עצובים לגמר גביע שמח מאוד עם ניצחון.

כזכור, בנבחרות רשאים לשחק רק שחקנים המתפללים דרך קבע באותו בית כנסת, חובבים או שחקנים המשחקים בקבוצות רשמיות בליגה ב’ בלבד. (עד שלושה שחקנים בכל קבוצה). כמו כן ניתן להקים קבוצה מאוחדת של מספר בתי כנסת מאותה שכונה או שכונות קרובות.

העונה נפתחה בצורה חיובית עם האלופים שגברו במשחק צמוד על קהילת "לב אחים" בדרך הקשה להגנה על התואר, כאשר מנגד קבוצות המכדררים של קהילת "השחר", "צעירי הגבעה", שציינו שני נצחונות כל אחת, כבר סימנו לעצמן את הצלחת האליפות.

ממלא מקום ראש העיר מיכאל חרל"פ שנכח בשריקת הפתיחה של הליגה: "הליגה הפכה לשם דבר ולשיחת השבת אחרי התפילות בקהילות בתי הכנסת בעיר וזאת מעבר לצד הספורטיבי שבעניין. אני בטוח שגם השנה תתרום הליגה לגיבוש הקהילתיות של בתי הכנסת בעיר ואני מאחל הצלחה לכל השחקנים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות