חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מדליות לטייגרס בישראל הפתוחה

 

לוחמי הטייגרס טאקוונדו מודיעין נסעו להשתתף בתחרות הקשה של אליפות ישראל הבינלאומית הפתוחה, וחזרו משם שבע מדליות, והרבה כבוד לעיר העתיד

 

כבר עם פתיחת העונה יצאו לוחמי הטייגרס טאקוונדו להשתתף בתחרות הקשה ביותר שיש למדינת ישראל להציע, אליפות ישראל הבינלאומית הפתוחה. למרבה השמחה, הם  חזרו משם עם לא פחות משבע מדליות, והרבה כבוד לעיר העתיד. האליפות הבינלאומית, שהתקיימה באשדוד, היא התחרות המשמעותית ביותר בעולם הטאקוונדו התחרותי בישראל.

בתחרות משתתפים מאות מתחרים מהרמות הגבוהות ביותר מכל העולם, המגיעים לנסות את מזלם באליפות היוקרתית. יחד עם המשלחות מרוסיה, צרפת ונבחרת ישראל יצאה גם קבוצה מכובדת של 12 ספורטאים ו-4 שופטים ממועדון הטייגרס טאקוונדו בעיר. המועדון אשר מונה מאות תלמידים, פועל תחת עמותת סחלבים המקומית ומנוהל על ידי ארז אהרוני.

את מרבית תשומת הלב כבשו המתחרים בר ראובן ואמיר בן דוד. שני לוחמי טאקוונדו תושבי העיר, שהשתתפו בקטגוריה הקשה ביותר בתחרות- 58 ק"ג בוגרים. כנגד כל הסיכויים, הם הצליחו להשיג מדליית ארד כל אחד. בר ראובן, ספורטאי בכיר במועדון, שהספיק בשנה שעברה לזכות במקום השלישי באליפות שבדיה ואליפות קרואטיה, נאלץ להתמודד עם הגרלה קשה במיוחד. בר הוגרל בסיבוב הראשון להתחרות נגד אחד מהמתחרים הבכירים של ישראל, מוטי לוגסי, מקום שלישי באירופה.

לאחר קרב מרתק וצמוד, התוצאה על הלוח הייתה 5:5, והקרב עבר לשלב נקודת הזהב. במהלך מהיר ומדויק הצליח בר להשחיל את הנקודה הנכספת, ולנצח את הקרב.  כך היה גם בסיבוב הראשון של אמיר בן דוד, מתחרה חדש יחסית, שהפתיע את הקהל וניצח את רון אטיאס, מקום שני באירופה, בתוצאה 9:7. לבסוף בחצי הגמר הפסידו שניהם לשני מתחרים מעולים מצרפת ורוסיה, וקטפו את המקום השלישי המכובד. מדליית זהב בקטגוריית הצעירים יותר קטף הספורטאי המבטיח ריי סינגלוביץ’ כשהביס את יריבו בגמר בתוצאה החד משמעית  13:0.

בקטגוריית הבנות עד 59 ק"ג, קורל בוזגלו קיבלה הגרלה קשה במיוחד מול מתחרה רוסייה, אולם הצליחה בעקשנות ונחישות לנצח את הקרב בתוצאה 13:11. מכאן הדרך למדליה הייתה קצרה, ורק מתחרה יוונייה, אחת המתחרות המוכשרות באירופה, גרמה לה להסתפק במדליית הכסף המכובדת. בקטגוריית הנערות עד 51 ק"ג כבר ידוע ששתי המתחרות השולטות בקטגוריה הן מהטייגרס טאקוונדו.

ניצן נשר ואביב עם שלם פילסו את דרכיהן משני בתים שונים כל הדרך עד לגמר המשותף, בו זכתה אביב בסיבוב נקודת הזהב. חשוב לציין שמקרה זהה קרה באליפות היחידה לספורט הישגי הקודמת, אלא ששם ניצן זכתה בתחרות, גם בנקודת הזהב. כמו כן נועם כהן ייצגה את מודיעין בכבוד וזכתה במקום השלישי.

גם שאר המתחרים מטייגרס טאקוונדו שלא זכו במדליה הפגינו מקצועיות, נחישות ועבודה קשה. רותם ויינברג, אנדראה שושני, רובי שיינר, מיקי מנדלסון ותומר דיקורי נלחמו קשה על כל נקודה, אולם לא הגיעו אל הפודיום.

המאסטר ארז אהרוני סיכם את האליפות המוצלחת במיוחד של המועדון: "שמנו לב שבתחרות כולם הראו התקדמות גדולה ביחס לשנה שעברה. אני מאוד מרוצה מהתחרות. אליפות ישראל הפתוחה מתרחשת ממש עם תחילת עונת התחרויות והיא מראה לך איפה אתה עומד בתחילת העונה החדשה. אנחנו מאוד מעודדים מאיפה  שאנחנו נמצאים היום. אנחנו בקצב התפתחות טוב מאוד ומקווים שתהיה לזה המשכיות. "

התחרות הבינלאומית הבאה של הטייגרס טאקוונדו תתקיים ב-10 לנובמבר, בקרואטיה. מדובר תחרות בדרג class A קשה מאוד ובמועדון מקווים שיצליחו להביא משם תוצאות.  אל התחרות עתידים לצאת סגל מהמועדון, בר ראובן, אמיר בן דוד ומיכל זריהן.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות