חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

גם צב לבסוף מגיע ליעד // קובי עצבני

 

גלגלי טחנות הצדק של  צ’ארלי צ’פלי זזו לאט , אך סיפור צומת לטרון החשמונאים הוכיח שהבירוקרטיה זוחלת  עוד יותר לאט. אבל אפילו צב זוחל בסוף מגיע ליעד. אז בשעה טובה יש לנו כיכר הפועלת כבר מס’ שבועות ועכשיו כם מייפים אותה. שאפו

 

לפני שנתיים ויותר חשפתי שבצומת החלמאים השוכנת בנקודת המוצא של החשמונאים בואכה לטרון ומבוא חורון, הוצב תמרור עצור גמדי, ונהגים שפנו שמאלה בקושי יכלו להבחין בו. התמרור אגב הוצב בכיוון ממנו עברו 90 אחוז מהתנועה, עוד שלומיאליות נוספת. בתקופה זו החלמאות חגגה, שוטרי תחנת מודיעין נערכו היטב  לתפוס כל רכב שבא לעיר ולא ציית לתמרור עצור. זה שהתמרורון היה גמדי והתנשא  לגובה של 60 ס"מ במקום גובה כפול לפחות לא הטרידה אותם והם דפקו דוחות בתפזורת אפילו אל תוך הלילה.

אותה חלמאות שאגב נפסקה לאחר הפרסום, ובהתערבות כותב שורות אלה אצל מפקד תחנת מודיעין,  הנהגים התבקשו לפנות למרחב השפלה ולבקש שהדו"ח יבוטל. פנייה למע"צ הריצה את אנשיה שהחליפו את התמרור.

אולם מאז ועד לא מכבר, המשכתי מפעם לפעם להתריע על האבסורד שבמיקומו של התמרור וכל העת קיבלתי תגובות שהענין בטיפול וששוקלים התקנת רמזור בצומת או כיכר. הטיפול אכן התקדם בעצלתיים וזאת בשל הגדרת חלק מהצומת כארצית, חלק אחר עירוני וחלק נוסף שייך בכלל למועצה האזורית, מעורבים בו גופים רבים: עיריית מודיעין, מועצה אזורית בנימין, משרד התחבורה, המשטרה ומע"צ.

האמת שכמעט הרמתי ידיים, עד שלפני כשבועיים כשחלפתי במקום די הופתעתי לגלות שמישהו בכל זאת לקח את המעורבות התקשורתית ברצינות, ובמקום נעשות עבודות לפיתוח וגינון הכיכר. אומרים לי שהכיכר פעילה כבר למעלה מחודש וחצי, אבל  אם לא מפרסמים איך נדע ועבדכם הנאמן כמעט ולא נדרש להגיע לאיזור ועתה כשראיתי אני חש טיפה של שביעות רצון. אז לא יודע מי "אשם" בהקמת הכיכר וכבר לא אכפת לי שזה לקח יותר משנתיים. אכפת לי שהסיוט נגמר. וגם זה משהו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות