חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שם קץ לחייו

 

תושב לוד אותר רגע לפני שהתאבד, משאיות עם עודף משקל ברחובות העיר, נהגים הנוהגים תחת השפעת סמים ועוד מנת שב"חים שבועית. השבוע בתחנת משטרת מודיעין.

 

שם קץ לחייו

ביום שלישי השבוע בשעת ערב, התקבלה תלונה בתחנת משטרה  במודיעין על היעדרותו של בחור מביתו. האיש הותיר מכתב קצר ולאקוני המודיע על כוונתו לסיים את חייו. הבחור, רווק כבן 30 תושב לוד התגורר בבית הוריו.

השוטרים שיצאו לאתרו מצאו את האיש ללא רוח חיים כשהוא תלוי. ממה שנבדק נמצא כי הוא טיפס על מתקן נדנדה ביער בן שמן וקשר את עצמו למוט שמעל לנדנדה.

מחקירת בני המשפחה עולה כי אומנם מכתבו של הבן שהתאבד היה קצר אך כלל משפט משמעותי: "מגיע שיהיה לכם יותר טוב". כתב ולא פירט. לאחר בדיקת המקרה הגיעו במשטרת מודיעין למסקנה שאין רקע פלילי למעשה, וגופתו של הבחור הועברה למכון הפתולוגי.

 

שבוע עמוס שב"חים

שבוע "מוצלח" ביותר היה לשוטרי תחנת המשטרה בעיר. ביום שלישי עצרו השוטרים נהג שנסע בכביש 443 ובבדיקה נמצא שברכב 4  שוהים בלתי חוקיים. בחקירתו הודה הנהג כבן 21 מירושלים שהוא גבה מהנוסעים 600 שקל עבור הנסיעה מבית שמש. הוא עצמו התגלה כעבריין לא קטן של עבירות תנועה וכחבר רשת הסעות. הוגש נגדו כתב אישום בשיפוט מהיר.

למחרת היום נעצרו ע"י שוטרי מודיעין עוד 5 שוהים בלתי חוקיים. עוד יממה חולפת ובעיר נעצר נהג יהודי שהסיע שוהה בלתי חוקי מחברון. הנהג התגלה כבעל עבירות רכוש ונמצא תחת גזר דין של מאסר על תנאי. הנהג שוחרר ואילו השוהה נעצר עד תום ההליכים נגדו.

למחרת היום פשטו שוטרים על אתר בניה בעיר וגילו סולם נסתר. עלייה לסולם תפסה על חם קבוצת שב"חים כשהם בעיצומה של ארוחה. כולם נחקרו ושוחררו לכפריהם למעט תושב יאטה הסוחב עימו מספר שהיות בלתי חוקיות.

ושוב, משקל עודף

נהגים רבים נוהגים לחצות את העיר בדרך החשמונאים כשכל רצונם זה לחסוך כמה ק"מ ולא לנסוע עד מחלף בן שמן. מתברר שלחלק מהם החיסכון הפך לחיסרון. במבצע תנועה שערכה התחנה המקומית בשיתוף משרד התחבורה, נעצרו לבדיקה במשך השבוע בשדרות החשמונאים  לא פחות מ- 80 משאיות. ה"שלל": נרשמו 18 דוחות, ל-5 נהגים רישיונם נפסל, ו-5 משאיות הושבתו בשל משקל עודף. הנהגים עצמם הגיעו מכל התפוצות: ירושלים, כפר קאסם ונצרת.

 

אלכוהול סמים וללא רישיון

אבל לא רק  במשאיות עסקינן. במבצע משטרתי מקומי שנערך בסוף השבוע בעיר וכלל כוחות גדולים כולל 15 מתנדבים, נעצרו 5 נהגים: האחד בשל נהיגה תחת השפעת סם, השני אלכוהול, השלישי נהג ללא רישיון, הרביעי הסיע נוסעים בשכר והאחרון הסיע ברכבו נוסעים מעל המותר.

בנוסף, כך מדווח סגן מפקד התחנה רפ"ק יאיר שרם כי  במבצע הושבתו 6 כלי רכב, נפסלו 5 רישיונות נהיגה, הוגשו 70 דוחות, ובוצעו 115 נשיפונים (בדיקת נהגים החשודים בנסיעה תחת השפעת אלכוהול) .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות