חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הבהרה והתנצלות בפני ידידי עו”ד אלי פישר

 

מה אגיד לכם, לפעמים כתבים עושים טעויות כולל עבדכם הנאמן ורושם שנוצר מהטעות יש לתקן ולהתנצל. והמדובר בתושב מודיעין עורך דין אלי פישר . בשבוע שעבר כתבתי ב"חדשות מודיעין" על אירוע בענאבה וציינתי בטעות שעורך הדין זה שאני מחבב נכח והיה פעיל בארוע כשלאמיתו של דבר היה זה תושב העיר בשם דומה. אם ידידי פישר נפגע מעצם החלפת הזהות או ממשפט כללי זה או אחר, הרי שממש לא היתה כוונה לייחס לו דבר שלילי ועימו הסליחה.

 

. מאחר וידידי עו"ד פישר יכל להיפגע מעצם החלפת זהותו באחר ששמו דומה הריני אני חש צורך עמוק וכן להעמיד דברים על אמיתותם מה עוד שהמדובר בתושב העיר שפעל ציבורית רבות בעבר למען הקהילה בעיר, אף כי הוא מתרחק מזרקורי התקשורת,  עו"ד פישר  ממשיך בפועלו הרב כעו"ד לסייע לנפגעים רבים תרתי משמע שנפלו קורבן לרשלנות רפואית של המדינה ובתי חולים, אך העדיף ומעדיף עד היום עשייה ללא אור הזרקורים. עורך הדין היקר  זכה באותה עת לשבחים רבים ממני על פועלו כתושב העיר וכעו"ד.

ועל מה מדובר. בשבוע שעבר פרסמתי בעיתון "חדשות מודיעין" את מה שארע בפארק ענאבה בחול המועד סביב מניעת כניסתם של תושבים מחוץ לעיר לפארק. במאמר שפורסם  השתרבב שמו של עו"ד אלי פישר לאירועים ומהם התקבל הרושם שעוה"ד היה בפארק וסייע לתושבים מחוץ לעיר להיכנס, אך לאמיתו של דבר עורך הדין לא נכח כלל במקום בפרט ובעיר בכלל אלא תושב אחר בשם אלי פישר ולולא צירופי נסיבות יוצאי דופן, הטעות לא היתה מתרחשת.

במהלך תיאור השתלשלות האירועים נכתבו דברים אשר עלולים חלילה להתפרש על ידו כעובדות לא נכונות  מעצם החלפת הזהויות ויתכן והוא חש נפגע עקב כך. גם יתר הדברים שנכתבו ויוחסו בטעות אליו אומנם אינם בגדר של הוצאת לשון הרע וחלקם אף מזכיר את עברו כאיש מאבקים למען הציבור בעיר, אבל יש חובה  להודות שנעשתה אכן טעות.

הרבה אין מה להוסיף מלבד להביע בפני האיש היקר צער עמוק על אי הנוחות שאולי הוא חש בה ולבקש כי יקבל את ההתנצלות על הטעות בזיהוי ככנה ומעומק הלב, בעיקר בשל הכרותי רבת השנים עימו, הכרות שכללה סיקור של פועלו הרב בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות