חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יום הזיכרון לרצח רבין במודיעין, השנה העיריה החליטה להשקיע

 

אם בשנים שחלפו היתה ביקורת על מה שנראה כגימוד או הסתרת יום הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, השנה בעיריה לקחו את זה ברצינות עד כדי השקת מיזם להנצחת זכרו.  

 

גם אשתקד וגם לפני שנתיים, נשמעה לא מעט ביקורת על מה  שנראה כמו גימודו ע"י מחלקת התרבות של יום הזיכרון לרצח ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. בעיריה כנראה לקחו ברצינות את ההערות והשנה הלכו 2 צעדים קדימה, גם טקס אליו יוזמנו אישים שונים וגם ישיקו מיזם בבוכמן.  הטקס השנה  יתקיים ביום ראשון 28.10.2012, כשקבלת פנים תהיה ב 19:30 ואילו סבב הברכות והטקס עצמו יחל ב 20:00.

 על פי הודעת העיריה, הטקס העירוני ייערך בערב יום הזיכרון, באולם עינן בקניון מודיעין, בהשתתפות בני נוער ומקהלת בית הספר "גוונים". השנה החליטו במחלקת תרבות ואירועים להקדיש את האירוע העירוני לזכר יצחק רבין להשקה של מיזם קהילתי חדש בשכונת מוריה.

"בית ישראלי בשכונה" הוא מיזם אותו מובילה לימור רובין, בוגרת תכנית המנהיגות של שותפות מודיעין רוצ’סטר, ובמסגרתו נבחר המרכז הקהילתי היהודי ברוצ’סטר ( JCC ) להיות מרכז תיאום למודל החדש שיבנה בשכונת מוריה. המודל במודיעין, מכבים-רעות הוא ייחודי בכך שהוא נבנה על ידי התושבים משיתוף הרשות המקומית.

לימור רובין: "יום הזיכרון לרצח רבין הוא יום של חשבון נפש והזדמנות לקיים בדק בית ולהבין לאן אנחנו רוצים להגיע כחברה ומהם הלקחים של הרצח עבורנו ועבור ילדינו. ההחלטה להקדיש את האירוע העירוני להשקת מיזם שנולד מן השטח ומנסה לקיים את לקחי הרצח הלכה למעשה, משדר בעיני מסר חזק של אופטימיות."

באירוע אותו תנחה טלי ליפקין-שחק ישתתפו מייסדת "כנפיים של קרמבו", עדי אלטשולר, מנכ"ל AJC ישראל, ד"ר אד רטיד, מייסד בית מדרש קולות, מרדכי בר-אור וסרן יונתן כהן קצין בחיל מודיעין שהתגייס לצה"ל והיה לקצין למרות שהוא סובל משיתוק מוחין, מרותק לכיסא הגלגלים.

הכניסה לטקס חופשית ומותנית בהרשמה מראש.

למעונינים ניתן להירשם במייל: limor@icc-modiin.org.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות