חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הבת התלוננה נגד אמה והתחרטה

 

שבוע בו בת ננעלה ע"י אמה ועוכבה לחקירה, וחוגגי חג הסוכות עוברים את הגבול ומערבים את היס"ם, וסוחרי סם נעצרים. שבוע כזה לא יכל להיות משעמם.

 

רעש בלתי נסבל

משפחה ברחוב כסלו חגגה בערב קריוקי רב דציבלים. השכנים לא אהבו את זה. בסוף זה נגמר רק כשהיס"מ התערב מי שלא ראה שמחת כרמים לא ראה שמחה בחייו. פתגם יפה רק שחז"ל לא ממש התכוונו למה שקרה בחג ברחוב כסלו בשכונת הכרמים. במוצאי החג הראשון, לתחנת המשטרה מגיעים בשעת ערב מוקדמת עשרות טלפונים המתחננים שמישהו יבוא לעצור את מה שמתחולל אצל השכנים. מסתבר כי אצל השכנים התקבצו כמה עשרות  אורחים  כשהם שרים ורוקדים מול מסך קריוקי, כשברקע מוסיקה שעוצמתה לא ביישה את אחרון המועדונים בדרום ת"א. במקביל להילולה נתן רב אלמוני לנוכחים דרשה על הלכות חג הסוכות.

למקום הוזעקה ניידת והשוטרים פנו בנימוס לרב ולמארגני הערב להוריד טיפה  פרופיל. שעתיים חולפות ומוקד 100 שוב מוצף בקריאות השכנים המיואשים. כנראה דברי הכיבושין לא ממש הועילו ועל כן המשטרה הקפיצה למקום שוב את הניידת.

בלית ברירה נאלצו  השוטרים לעלות מדרגה וביקשו לבדוק את האיש שהוצג כרב ואשר הוזמן לתת הרצאה במקום. הרב סירב להזדהות ומהומה פרצה במקום כאשר חלק גדול מהנוכחים שהיה שתוי ניסה להפריע לשוטרים ואף תקף אותם.

כוח הסיור שהיה מצומצם בגודלו נאלץ להזעיק כוח יס"ם (יחידת סיור מיוחדת של משטרת ישראל) שהיה בעיר לרגל פסטיבל הקרקס. בעזרתם הצליחו להתגבר על  החוגגים ועצרו ארבעה מהם. הארבעה הובלו לתחנה לחקירה שבסופה הוגש נגדם כתב אישום.

 

הבת התלוננה והתחרטה

מה חשוב יותר מכיבוד אם?  כנראה לא מעט. באחד הערבים הגיעה לתחנה שיחת טלפון בהולה. המטלפנת נערה בת 16.5 בכתה בטלפון וסיפרה שאמה נעלה אותה בבית.  שוטרים שהגיעו למקום מצאו את האם שפתחה להם את הדלת. הבת סיפרה כי אמה הכתה אותה ואף סטרה לה. סופו של סיפור, השוטרים הובילו את הבת והאם לתחנה, ואילו הבת חזרה בה מכוונתה להגיש תלונה נגד אימה. האם מצידה לא רק שלא הכחישה או הודתה אלא אף הודיעה כי היא תיתן לבתה עוד מכות מאחר ו"אין לה שליטה עליה".

החזרה מהכוונה להתלונן נגד האם לא סייעה לבת, והאם מצידה סירבה לשתף פעולה ואף לחתום על ההצהרה כנהוג בסיום חקירה. המשטרה ממשיכה לטפל בעניין ונגד האם יוגש כתב אישום.

 

אורח מירדן

נהגים רבים לא חוששים לשוחח בעת נהיגה בטלפון נייד וחוטפים על כך דו"ח לא זול במיוחד, אבל לסיפור הבא השוטרים לא היו מוכנים. בכביש 443  שוטר מזהה נהג המשוחח בנייד ומורה לו לעצור. בדיקה קצרה ברכב מוצאת רישיון נהיגה מירדן וביחד עימו גם רישיון של משרד הפנים.

הכל בסדר למעט העובדה ששום מסמך או תעודה לא היו חתומים ע"י גורם רשמי, כולל ירדני. הנהג שהחזיק במסמכים המזויפים סיפר תחילה שהוא תושב לוד, ואולם גם זה לא היה נכון ובדיקה העלתה ש"התייר מירדן" הוא בכלל תושב הכפר רנטיס  בשומרון, ומקום הולדתו  עוד יותר רחוק- כווית. על כמות כזו של טעויות צריכים לשלם והתייר הכוויתי מירדן עצור עד תום ההליכים.

 

סמים, סמים

שלל לא קטן היה בחג למשטרת מודיעין. בכביש 443 נעצר תושב הישוב אדם כשהוא נוהג בזיג זג. בדיקת השתן שלו העלתה שהאדון עמוס באדי סם ואחרי שהוא הודה, רישיונו ורכבו נלקחו ל 30 ימים. במהלך החקירה התברר גם שבמשטרת לוד מחפשים אותו בנרו לחקירה על עבירות דומות.

מספר ימים לאחר מכן, נעצר תושב מודיעין בן 20 ע"י משטרת הרצליה כשהוא מטייל  ברחובות העיר בנסיבות חשודות של נטילת סם. איך הוא קשור אלינו? הבחור כך מתברר, היה במעצר בית בבית שמש לפני מספר חודשים בשל סחר בסמים,  אך הבריז ונסע לטייל. כרגע הבחור עצור שוב במעצר בית והעבירה אם שכחנו לציין, היא סחר בסמים.

הנהג המסומם הבא הינו תושב פתח תקווה  שנתפס בעיר כשהוא נוהג תחת השפעת סם. הרכב והרישיון נלקחו ולבחור ממתין כתב אישום.

 

עודף משקל

למשאיות אסור לנסוע ברחובות העיר ברוב שעות היום אבל כשאסור לך ואתה גם סוחב עודף משקל, סימן שאתה אמיץ או טיפש, במיוחד כשזה קורה בשדרות החשמונאים מול תחנת המשטרה עצמה. בשבוע שעבר עוכבו שלושה נהגי משאיות שנסעו בשדרות החשמונאים,  בבדיקה נמצא ששלושת המשאיות  "סובלות" מעודף משקל. כל הרכבים הושבתו.

 

טרמפ יקר

ביום ראשון השבוע בפעילות של משטרת התנועה, נתפס בעיר תושב ירושלים כשהוא מסיע נוסעים בשכר ברכבו. לאחר שהשוטרים וידאו שאכן אין מדובר בטרמפיסטים תמימים, השביתו את רכבו של הנהג ונגדו הוחל בהליכים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות