חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נבחרת הרובוטיקה של תיכון מכבים רעות שוב במקום הראשון

 

קבוצת הרובוטיקה של תיכון מו"ר מכבים רעות זכתה במקום הראשון זו התחרות השנייה ברציפות. הזכייה היתה בתחרות ה-off-season של שנת 2012 במסגרת התחרות Rebound Ramble של פרויקט FIRST.

 

שנת 2012 הסתיימה בניצחון נוסף של נבחרת הרובוטיקה של תיכון מכבים רעות. כידוע העיר מודיעין, מכבים-רעות נחשבת לאחת הערים המובילות בתחום הרובוטיקה בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים. קבוצת הרובוטיקה של תיכון מו"ר מכבים רעות זכתה במקום הראשון זו התחרות השנייה ברציפות. הזכייה היתה בתחרות ה-off-season  של שנת 2012 במסגרת התחרות Rebound Ramble  של פרויקט FIRST.

 זכיה זו מצטרפת לזכייה בסבב הראשי של העונה במרץ השנה בזכותה הקבוצה יצגה את המדינה בתחרות העולמית בסנט לואיס, ארצות הברית, שהציבה את הקבוצה בצמרת הארצית והביאה כבוד רב לעיר מודיעין, מכבים-רעות בתחום החינוך הטכנולוגי.

סבב Off-Season שהתקיים השנה בעמק חפר בסוכות מאפשר הזדמנות נוספת לקבוצות להתחרות במשימה של אותה שנה ולהכיר לחברי הקבוצה החדשים את מבנה התחרות. בנוסף, מתאפשר חיזוק הקשרים בין בתי הספר בפרויקט ובדיקת כשירות של הקבוצות המעודכנות לאחר חילופי הדורות בקיץ. השנה הקבוצות הזוכות במקום הראשון זכו לקבל בָּקר של הרובוט ורישיון בית ספרי להתקנת תוכנות הקשורות לתחרות אל הקבוצה התלוו סגנית מנהלת התיכון - שרה זהבי והמנטורים, רענן גפן ורז קרל, וסייעו לתלמידים להביא את הזכייה.

קבוצתElysium  1937 של תיכון מכבים רעות, המחודשת בהנהגת צביקה קופרברג תלמיד כיתה י"א נפרדה השנה מבוגרי י"ב שהובילו אותה בשנים האחרונות, והראתה שהמסורת של הצלחות בתחום זה, נמשכת, עם תלמידים וותיקים ותלמידים שהצטרפו השנה.

בימים אלה מתגבשת קבוצה נוספת מתיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין. קבוצה זו תתחרה בעונת 2013 יחד עם עוד 16 קבוצות לגו רובוטיקה שייצגו את מודיעין, מכבים-רעות בתחרויות הרבוטיקה המיועדות לתלמידי בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים, כאשר מדריכי הקבוצות כבר החלו בהכנות לעונה זו במסגרת פעילות מרחב המצוינות העירוני בהנהלת ד"ר הילה גרין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות