חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

סוף עונת המלפפונים- בחודש אוקטובר נפתחת עונת המנויים החדשה של היכל התרבות העירוני

 

עונת המנויים החדשה של היכל התרבות מודיעין מכבים רעות נפתחת בקול תרועה ב- 11/10, עם מוני מושונוב, אבי קושניר, סנדרה שדה ועוד שלל כוכבים בהצגה המצוינת של תיאטרון הבימה -”קוויאר ועדשים” שתעלה על במות ההיכל במשך 6 ערבים.  

 

לאחר חום יולי אוגוסט וחגי ספטמבר, נפתחת סוף סוף עונת המנויים החדשה של היכל התרבות העירוני, וההצגות הטובות ביותר הקיימות על במות ישראל, מגיעות להיכל כבר בחודשים הקרובים- אוקטובר ונובמבר. יריית הפתיחה למנויי התיאטרון רק מסמנת את פתיחת העונה גם לשלל המנויים האחרים בתחומי המוסיקה, המחול, ההעשרה והדעת, ועוד.

העונה נפתחת כאמור עם ההצגה "קוויאר ועדשים", קומדיה מטורפת ומצחיקה, עד דמעות, על החיים התוססים שמתחת לקו העוני.

הקומדיה האקטואלית  שרי מלחמה בבימויו של מוטי קירשנבאום, מבית היוצר של  התיאטרון הלאומי הבימה, בכיכובו של אלי יצפאן יובל סגל ואחרים. המלחמה הבאה הגיעה. בבוקר רגיל אחד מדינת ישראל מוצאת עצמה מותקפת מכל החזיתות. הסורים צועדים לרמת הגולן, המצרים דוהרים בסיני, החיזבאללה שולף ציפורניים מצפון, האירנים מצחצחים את הכפתור האדום ונשיא ארה"ב ישן כמו מת אחרי ערב של אלכוהול. בבונקר שבמרתפי הכנסת מתקבצים "שרי המלחמה". ראש הממשלה, שר הביטחון, ראש השב"כ, שרה אחת וגנרל אחד בדימוס, מנותקים מכל קשר עם העולם החיצון, סגורים במשך שעות בבונקר האטום, החבורה מאבדת לאט לאט גם את הקשר למציאות.

אוהבי תיאטרון גשר יוכלו ליהנות בקרוב מאחת מהצגות המופת של התיאטרון בקרוב: פרימדונה, הצגה רב תחומית המציגה את יכולות המגוונות של הבימוי והמשחק בתיאטרון גשר באופן עוצר נשימה.

אוהבי התיאטרון ימתינו בנשימה עצורה גם להצגה "משאלה אחת  ימינה" של בית ליסין, על פי ספרו של אשכול נבו, איש חסיד היה- של תיאטרון הבימה, קומדיה של טעויות של תיאטרון הקאמרי, ועוד הצגות רבות מהמובילות בישראל. 

בין ההצגות הבאות שיעלו בסדרת התיאטרון: הסוחר מוונציה (הבימה), כי בנו בחרת (הבימה), החולה ההודי (הבימה), החייל האמיץ שוויק (הבימה), אם הבית (הבימה), אסיר בלב העיר (הקאמרי), פופר (הקאמרי), בית ספר לנשים (הקאמרי), קיזוז (הקאמרי), סטמפניות (הקאמרי), קזבלן (הקאמרי), מקסי ואני (בית ליסין), סוסים על כביש גהה (בית ליסין), קיר זכוכית (בית ליסין), משחק של אהבה ומזל (החאן הירושלמי), אמנות (תיאטרון חיפה), נורה (תיאטרון באר שבע).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות