חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מי עוזר יותר לאמא

 

על שני אחים שהגיעו לקרב  סכינים על סוגיית העזרה לאמא, על כספומט שניצל בנס, על השב"ח היצירתי ועל חלוקת העבודה בין הפורצים 

 

בשבוע שעבר פרצו חילופי דברים קשים בדירה בעיר, בין שני אחים, חיילים  בחופשה. הרקע לריב: מי עוזר יותר לאמא. חילופי  הדברים התגלגלו עד מהרה לחילופי מהלומות, ולאחר מכן נשלפו גם מקלות ואפילו סכינים.

ההורים שצפו באירוע המתגלגל עמדו חסרי אונים ולבסוף רק התערבות המשטרה שמה קץ לקרב קין והבל זה, לא בטרם הובהל בשל הפגיעות הקשות, אחד האחים לבית החולים.  

אח אחד נעצר במקום, והשני לאחר שחרורו מבית החולים. בתום ארבעה ימי רגיעה בבית המעצר שניהם שוחררו בתנאים מגבילים. לשניים כך נמסר מהמשטרה אין רישום פלילי, ושניהם הביעו חרטה על המעשה, שרק בדרך המקרה לא הסתיים הרבה יותר גרוע.

 

הכספומט של רמי לוי

ביום חמישי בשעת לילה מאוחרת, הגיעו לסניף של רמי לוי בשילת מספר אורחים לא קרויים. האורחים  תחילה פרצו לחנות עצמה ויצאו עם שלל שבעיקר כלל אריזות סיגריות,  אלא שהשלל היה דל בעיניהם והם החליט לנסות לעקור את הכספומט שבמקום.

אלא שכאן המלאכה הייתה קשה יותר וגם רעשנית. השומר שהיה בסביבה שמע את הרעשים ומיהר לקרוא למשטרה. מהמשטרה מסרו שכיווני חקירה אומנם יש, אבל עצורים טרם.

 

ופרצת ביום שבתך

נראה שהפורצים לאחרונה, החלו לחלק ביניהם את העבודה. לבתים פרטיים פורצים בימי חול ולמחסנים ואתר בניה בשבתות. יום שבת האחרון לפנות בוקר הגיע לרחוב יצחק רבין רכב פיג’ו קטן. מהרכב ירד הנהג, שבהמשך יתברר שהוא מתגורר בשועאפת, ופרץ לאחד המחסנים במקום.

סיור משטרתי שחלף באזור  הבחין במה שקורה, והוא נעצר. ברכבו נמצא קומפרסור שלם, רמקולים ועוד. להגנתו טען הצעיר שהציוד אצלו כבר שבוע, ושהוא בכלל בעסקי שוק יד 2 ואין לו קשר לביקור במקום. השוטרים שלא התרשמו מקו ההגנה המקורי, הזמינו את בעלי המחסנים שזיהו את הפריטים שנגנבו. הבחור כמובן נעצר ויוגש נגדו כתב אישום. הרכב הוחרם.

 

מישהו שם לי בכיס תעודת זהות

בשבוע שעבר הבחין סיור משטרתי שניצב במחסום מכבים, ברכב חשוד ועצרו לבדיקת מסמכים. הנהג שירד מהרכב, מיהר לשלוף תעודת זהות האומרת בפירוש שנושאה של התעודה הוא יהודי כשר למהדרין. משהו לא הסתדר לשוטרים והם מיהרו לקחתו לתחנה לבדיקה קצת יותר יסודית. וכאן אכן הסתבר שלא יהודי ולא נעליים, המדובר בתושב השטחים שהחזיק בכיסו תעודה מזויפת.

משנשאל הלה לפשר העניין מיהר למצוא תשובה מוחצת: "מישהו שכח את התעודה בכיס שלי". נו, שכח שכח, אבל הבחור המתחזה מיד נעצר כמובן ובימים אלה הוגש נגדו כתב אישום בגין התחזות וכמובן גם בגין שהיה בלתי חוקית בארץ.

 

לגימה אחת יותר מידי

במשטרת מודיעין התקבלה השבוע קריאה דחופה. הפונים, תושבים שבילו להנאתם ביער בן שמן. צוות הסיור שקפץ למקום מצא בחור בן 31 מלוד אשר בטוב ליבו באלכוהול החל להשתולל ביער, התנכל למבלים תמימים שבאו לשרוף כמה שעות בכיף.

הבחור לא הפסיק גם כשהשוטרים עצרו אותו, ורק בתחנת המשטרה הצליחו להרגיעו כשבין לבין נברו בתולדות חייו, ומצאו שם שהאדון נושא עליו עבר פלילי לא קטן. בהמשך הוכן נגדו כתב אישום בגין שכרות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות