חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בעקבות הדרישה: הורחבו שעות הפעילות בפארק האקסטרים

 

החברה הכלכלית שהקימה את הפארק נענתה השבוע לבקשת המשתמשים והגדילה את שעות האור בפארק עד לשעה אחת בלילה

 

פארק האקסטרים החדש של מודיעין, מכבים-רעות שנפתח בשבוע שעבר זוכה להצלחה גדולה ובימים הראשונים לפעילותו הגיעו אליו מאות מבקרים מידי יום.

הפארק, הגדול והמתקדם בישראל, מיועד לגולשי סקייטבורד  (סקייטרים) ולרוכבי אופני BMX (בייקרים). הפארק משתרע על  2600 מ"ר ובהקמתו הושקעו כחמישה מיליון שקלים.

שמו של הפארק התפשט בקרב חובבי התחום ולעיר מגיעים גולשים ורוכבים מכל הארץ. זהו הפארק הראשון בישראל שתוכנן לשתי הקהילות, בייקרים וסקייטרים. מהמבקרים בפארק עולות תגובות חיוביות על כך שהאלמנטים בו אכן מתאימים לשני הסוגים ומאפשרים נגוון אימונים ותרגילים מרמת מתחילים ועד הרמה המקצועית.

החברה הכלכלית שהקימה את הפארק נענתה השבוע לבקשת המשתמשים והגדילה את שעות האור בפארק עד לשעה אחת בלילה. בחברה ציינו כי שעות השימוש בפארק ייבדקו שוב בעתיד לאחר השלמת הבנייה באזור הסמוך לפארק.   

עוד מציינים בחברה הכלכלית כי פארק האקסטרים החדש הוא מתקן עירוני בשטח ציבורי פתוח כמו כל פארק או מתקן ציבורי אחר ברחבי העיר. עם זאת, הפארק מיועד לעוסקים בתחומי גלישת הסקייטבורד והרכיבה על האופניים ואין הוא מיועד לילדים קטנים עם מכוניות צעצוע או אופניים רגילים. חשוב לציין כי עבור הילדים הקטנים עומדים מתקנים אחרים בעיר ובהם משטח ההחלקה בפארק עמק איילון בסמוך לבית הספר היובל ופארק האקסטרים הקטן שבעמק זבולון.

הוראות בטיחות וזהירות למשתמשים בפארק מוצבים בכניסה אליו על פי החוק כאשר על המשתמשים להיות מודעים לסוג הספורט והסכנות הטמונות בו. כמו כן נדרשים המשתמשים בפארק להצטייד באמצעי בטיחות כמו קסדות ומגנים. בעירייה ובחברה הכלכלית מדגישים כי השימוש במתקן, כמו שאר המתקנים בעיר, הם באחריות המשתמש בלבד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות