חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מתקפה על העיר

 

דבר כזה טרם היה. בתוך שבועיים אירעו כ- 20 פריצות לבתים

 

נתחיל מהסוף, מהודעה אותה מבקש סגן מפקדת תחנת המשטרה בעיר רפ"ק יאיר שרם, למסור לתושבי העיר: "התושבים מתבקשים לגלות ערנות ולדווח למשטרה על כל רכב חשוד או תושב שאינו מוכר". אם הודעה כזאת יוצאת סימן שנפל דבר. מזה כשבועיים, כך אומר רפ"ק שרם, יש בעיר מתקפת פריצות בהיקף שלא ידענו כמוהו בעבר.

כל הפריצות נעשו לדירות, כאשר ההתמקדות הינה בשכונות בבוכמן בדרום העיר וקייזר במערב. המיוחד או לא מיוחד במכת הפריצות האלה, הן הזמן שהן מתרחשות. שעות הבוקר הן מסתבר, השעות המועדפות על הפורצים. אין להתפלא על כך, משום שבמהלך היום מתרוקנות שכונות שלמות מיושביהם שנסעו לעבודתם, ובאין סיורים מתוגברים, במשטרה כאן די חסרי אונים. רוב התושבים לא ממש מתלהבים להתחבר לחברת בטחון מפאת העלות הגבוהה, ובאין מישהו שיתקשר למשטרה בזמן אמת, הסיכויים שמישהו ייתפס לא ממש גבוהים. "אנו מטפלים בעניין בכל שיטות החקירה", מספר רפ"ק יאיר שרם, "כרגע אין עדיין ממצאים אבל בסופו של דבר נגיע אליהם".

מדברים אותם אומר ל"חדשות מודיעין" סגן מפקד התחנה עולה שאין שום מכנה משותף בין מקרי הפריצה, ולדעת המשטרה, מדובר במספר כנופיות. מסתבר גם שהשלל אותו נוטלים עימם חברי הכנופיות אינו דל כלל. תכשיטים, שעונים, טלפונים סלולאריים, מחשבים ועוד. ממצאים אין אבל כיווני חקירה יש, אלא שסגן מפקד התחנה אינו מעונין להרחיב בנושא.

לפיכך מה שנותר לחוקרי התחנה זה לפעול בעיקר בכיוון המודיעיני בתקווה שהראשון שילכד יוביל אותם לחבריו ובסופו של דבר אם לא לעצור אז לפחות לצמצם את המתקפה הזו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות