חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פגע והתייסר ינוחם

 

מודיעין עלית: הנהג ששכח את הפעוט ברכב הגיע לנחם את ההורים

 

 אין גבול להפתעות המצפות לחילונים מין השורה כעסקינן בחרדים ולעיתים גם מהםן החיובי. כזכור בשבוע שעבר םרסמנו כאן את הסיפור הטראגי שארע בישוב מודיעין עלית. תושב הישוב שהסיע את ילדו של השכן שכחו ברכב והפעוט נחנק למוות.  הנהג עצמו נלקח לחקירה ונשקלת האפשרות להגיש נגדו כתב אישום על רשלנות וכן הסעה בתשלום לא חוקית.

ואם הורגלנו למחזות של כעס ודרישה של בני המשפחות שילדם נפטר להחמיר בעונשו של מי שפגע בבן משפחתם, הנה כאן כך מתברר, פנו הורי הפעוט בבקשה שהשכן יגיע לביקור ניחומים בביתם. בתחילה העניין לא התאפשר עקב מעצר הבית בו שהה הנהג, ואולם לאחר בקשה של סנגורו, ניאות בית המשפט בהחלטה חריגה לאפשר את הביקור וזה אכן יצא לפועל.

בשיחה טלפונית עם חבר משפחת הפעוט, סיפר החבר כי אין בליבם של הורי הפעוט דבר נגד הנהג: "הכל בידי שמיים". לדבריו: "מי יודע דרכי וכוונות הבורא. כולם כאן בישוב עוסקים רק בתפילות".

 

שיעור ראשון לפורץ מתחיל - בדוק אם הבית ריק

לאחד מהבתים במבנים הדו משפחתיים בשכונת בוכמן, פרץ אלמוני ולא מחלון או מחצר אחורית, אלא מהדלת הראשית ממש.  הבעיה היא, שהבחור  שכח לוודא שאין איש בבית. וכך בעוד הוא מעמיק בעבודתו  שכללה איסוף פריטים יקרי ערך מרחבי הבית, צצו לפניו הבעל ואשתו המתגוררים בבית. הפורץ הנמרץ איבד את עשתונותיו וחיפש מוצא לאחר שהדלת הראשית נחסמה בפניו, ולפיכך שבר את דלת המטבח שבחלק האחורי של הבית, ונס על נפשו. המפגש הבלתי צפוי עם בעלי הבית כל כך הפתיע את הפורץ, עד שזה שכח במנוסתו כלי עבודה חדישים שכנראה זו עבודת החניכה שלהם.

הפורץ הצליח לברוח בחסות החשיכה, אך כלי עבודה שהוא שכח ושנמצאו עם כניסת השוטרים לבית יסייעו, כך משוכנעים בתחנת המשטרה כאן, ללכידת הפורץ האלמוני. החקירה נמשכת.

 

תפוקה מעל לממוצע

מדי שבוע אנו מקבלים מסגן מפקד תחנת מודיעין זרזיפים וטפטופים על מגוון אירועים פליליים בהם שוטרי התחנה מטפלים. בשבוע שעבר נשברו כל השיאים. במסגרת יום המכונה "ריכוז מאמץ " טיפלו ביום אחד מרוכז בעבירות התנועה ובבעיית השוהים בלתי חוקיים. ביום רביעי שעבר התאספו ובאו כוחות משטרה בתוספת חיזוק מהפיקוח העירוני. וגם, היס"מ, המג"ב, מסוק משטרתי ואפילו פקחים של משרד העבודה התגייסו לעזור במאמץ המשטרתי.

והריכוז החד פעמי המרשים הזה אכן נתן תפוקה בלתי שגרתית: נסרקו 9 אתרי בניה בעיר, אותרו 65 שוהים בלתי חוקיים, נעצרו 9  (מהם קטין אחד), נפתחו שני תיקים נגד מסיעי שבח"ים ונגד מעסיק אחד. בד בבד נפתחו ע"י אנשי משרד העבודה שנכחו ביום המרוכז 3 תיקים נגד קבלנים שנקנסו בעשרת אלפים שקלים כל אחד.

ובתנועה: לא פחות מ-91 דוחות תנועה חולקו- מהם, 40 בשל אי ציות לתמרור עצור, 28 אשר שוחחו בפלאפון בעת נהיגה, 6 נעצרו על מהירות, 3  לא היו חגורים, ושניים לא נתנו זכות קדימה.

ואם בכל זה לא די, הנה מחוץ לעיר בכביש 443 פוזרו ממל"זים המכונים F6 (מצלמות מהירות)  שתפסו בעדשתם 45 נהגים לחוצי דוושה שעברו את המהירות המותרת.

 

8 אנשים ברכב אחד

בשבת האחרונה הבחינו שוטרים שהיו בניידת סיור ברכב חשוד. הרכב נעצר לבדיקה והנהג נמלט מהשוטרים. בעוד אחרים עסוקים במרדף בעקבות הנמלט, נערך ברכב חיפוש ומה הפלא שהנהג ברח, ברכב הפרטי שבקושי ארבעה נוסעים יכולים להצטופף, נחו להם בתנוחות סדרים שבעה אנשים מגודלי גוף. 

משהנהג נלכד והובא לחקירה מיד נתן הסבר משכנע לכל מה שהיה. נמלט? מה פתאום, היה חייב להטיל את מימיו  ורץ לשיחים. שבעה נוסעים? וואלה לא שם לב לכמה אנשים עלו לרכב, סתם טרמפיסטים.  נו, הסברים די משכנעים, אבל במשטרה בכל זאת ליתר בטחון החליטו לחלט את הרכב ולעיין בעברו האישי. ואכן בינגו, הנהג תושב ירושלים מושך אחריו כמה וכמה חשדות בעסקאות סמים, ולפיכך הוא עצור עד סיום ההליכים נגדו.

 

ביקור בית

בדרך כלל כשהשוטרים עוצרים חשוד, הוא מובל לתחנה ושם נבדק עברו. במקרה שלנו שקרה ביום שני השבוע, צוות בילוש מתחנת מודיעין שעצר ג’יפ "תמים"  באחד המחסומים שהצוות הציב, החליט לחטט ברכב ומצא שם לא מעט חשיש. "זה רק לתצרוכת עצמית" התגונן החשוד. רק אז צוות הבילוש החליט להעמיק  את החקירה, והציע לחשוד ביקור בית שם אולי באמת יגלו שהוא צדיק יחיד בדורו. הצוות הגיע  לביתו של החשוד שהוא אגב, תושב מודיעיני נשוי עם ילדים, ובבדיקה נמצא  "להפתעתו" של החשוד מגוון של סמים. גם כאן הבחור מיד ידע מה להשיב: "אני משתמש בהם באופן קבוע. אני סובל מכאבים וזה מרגיע אותי".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות