חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חגיגת סוף הקיץ של אקי”ם

 

סניף אקי"ם מודיעין, המנוהל ע"י קבוצת מתנדבים בראשות שחר מי-און חגגו ביום שלישי בהפנינג גדול את סיוף הקיץ וסוף קייטנת אקים

 

סניף אקי"ם מודיעין, המנוהל ע"י קבוצת מתנדבים בראשות שחר מי-און חגגו ביום שלישי בהפנינג גדול את סיוף הקיץ וסוף קייטנת אקים. כידוע, קייטנת הקיץ של ילדי אקים פועלת בעיר זו השנה השביעית בחודש אוגוסט בסיוע האגף לשירותים חברתיים, עמותת  אקים ועמותת סחלבים - מתנ"ס מודיעין.

בקייטנה משתתפים 37 מילדי אקים כאשר בנוסף משפחות נוספות מגיעות לשלל הפעילויות בקייטנה. את הילדים הזוכים לשלל פעילויות משעות הבוקר ועד לאחר הצהריים כולל ארוחות חמות המוגשות להם, מקבלים חמישים בני נוער מתנדבים שהחליטו לוותר על ימי הקיץ על מנת לסייע ולתרום מזמן כדי להעלות חיוך על פני הילדים.

כמו בכל שנה גם השנה הגיע לקייטנה ראש העיר, חיים ביבס להשתתף בחגיגת סיום הקיץ. ביבס שהגיע למקום יחד עם סגנו ומחזיק תיק שירותים חברתיים אילן בן סעדון, חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים, מוטי גרונר ומנהל "סחלבים" נתי בר נתן. את פני האורחים קיבל יו"ר אקים שחר מי און שהציג בפניהם את הקיטנה ואת פעילותה. 

ראש העיר חיים ביבס בירך את המתנדבים והעוסקים במלאכה ואמר: "קיים כאן שיתוף פעולה מדהים בין הקהילה, העירייה המתנ"ס וכמובן בראש ובראשונה ההורים וכולם עושים עבודה מופלאה. אני פתוח לכל יוזמה, פרויקט ושיתוף פעולה".   

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות