חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”מעלה גברי גוזלי”

 

בשבוע שעבר נחנך במכבים רחוב על שמו של גברי גוזלי שהיה איש ספורט ידוע ביישוב ופעיל ציבור במשך שנים ארוכות  

 

חבר מועצת מכבים רעות לשעבר, מוותיקי היישוב מכבים, גברי גוזלי, שנפטר לפני כשנה היה הרוח החיה בענפי ספורט רבים במכבים. גוזלי כיהן כיו"ר אגודת מכבי מכבים-מודיעין-רעות בעשרים השנים האחרונות, תפקיד אותו ביצע בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה למען הנוער המקומי.

למשפחתו של גוזלי הוצע לקרוא על שמו אולם ספורט, או קבוצת כדורסל מקומית, אך רעייתו התעקשה שיהיה זה רחוב. בשבוע שעבר, אחרי הליך ממושך, נקרא רחוב במכבים על שמו של גוזלי. שם הרחוב הוסב ל"מעלה גברי גוזלי" בסמוך למעון ויצ"ו שבמקום. בטקס השתתפו כ-150 איש ובראשם משפחתו של גוזלי, חברים, ראש העיר חיים ביבס, חברי מועצת העיר וחברי ועד הרובע מכבים רעות. 

גוזלי עלה לארץ כילד בימים שלפני קום המדינה. הוא התיישב עם הוריו בתל-אביב וגדל בכרם התימנים. בשנת 1965 נישא למירי ובשנת 1986 הם היו ממקימי מכבים בתקופה שהאזור נחשב למרוחק ומנותק ממרכז הארץ. גוזלי היה גמלאי בשנים האחרונות והחזיק בשותפות במפעל פרטי. בבחירות האחרונות החליט למנף את עצמו לכיוון המוניציפאלי והתמודד למועצת העירייה תחת השם:"נוער מנצח", אך קולותיהם של אנשי מכבים לא הספיקו והוא לא הצליח להיבחר ולהיכנס למועצת העיר.

גוזלי הספיק לכהן בעבר כחבר מועצת מכבים-רעות במהלך כהונתו של משה ספקטור כראש המועצה. לפני שתי קדנציות הספיק לאייש גם את ספסלי המועצה המקומית כסיעת יחיד - "נץ". בזמנו שימש יו"ר ועדת הנוער והספורט וחבר במספר ועדות במועצה. גוזלי הצהיר בתקופת הבחירות המוניציפאליות בשנת 2008, כי תחום הנוער והספורט קרוב במיוחד ללבו, וכי ירצה לקבל על עצמו את תיק הנוער והספורט, כבעל ניסיון רב בתחום. הותיר אישה, שלושה ילדים ונכדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות