חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המפגש הרומנטי הסתיים בתחנת המשטרה

 

חבורת נערים מבית שמש השכנה הגיעה למפגש רומנטי עם בנות מודיעין ולבסוף הערב מצאו עצמם בתחנת המשטרה לאחר שהיכו נער שסירב לתת להם סיגריה. ועוד, מי בא להופעה של קובי פרץ והכספומט המודיעיני  

 

הברית הבלתי כתובה בין מודיעין לקרית בית שמש בדמות  מאות האורחים בואדי ענאבה התהדקה השבוע כשלברית הקדושה הצטרפו גם בני נוער מהישוב ההררי הסמוך. בליל חמישי שעבר כדרכו בקודש המה קניון עזריאלי שלנו מאלפי קונים ובליינים כשבתוכם וכבר הורגלנו לכך, גם תושבים מהישובים הקרובים והרחוקים יותר קרואים יותר וקרואים פחות.  בין הקרואים פחות בלטה קבוצה גדולה של בני נוער בית שמש’ניקים שהגיעו למקום בתיאום עם נערות ממודיעין. לכאורה סתם מפגש חברתי צבוע בצבעי וורוד רומנטיים עם בנותינו הנאוות, אלא שבאותו לילה קרה משהו... אחד מהנערים הפתיע וביקש מנער תושב מודיעין סיגריה.

לכאורה בקשה צנועה ולא חצופה אלא שהנער המודיעיני אליו היה צמוד עוד חבר, סירב משום מה לבקשה והמבקש שלא הבין איך ניתן להעליבו כך ליד הידידות המקומיות תפס את הסעיף וביחד עם חברי קבוצתו, קבוצה גדולה למדי התנפלו על שני הנערים המקומיים והפליאו בהם את מכותיהם. ככה יעשה לזה מעז  כך סתם להתגרות ולא לנדב סיגריה מחפיסתו.

טוב, קבוצה גדולה נגד שניים זה לא כוחות וגם העובדה ששני המוכים הרגישו בבית לא סייעה להם ואחד מהם אף נחבל. המשטרה הוזעקה למקום ומתוך החבורה של השכנים מבית שמש נעצרו 2 מהבולטים בה והם נלקחו לתחנת המשטרה בעיר. למחרת ביום ו’ הובלו שני הנועזים לבית המשפט שם הוארך מעצרם ב-4 ימים. אבל הסיפור לא מסתיים כאן והכל בשל רחמי בתי המשפט שלנו. מתברר שמשפחות שני העצורים מיהרו לגייס לעזרתם עורך דין פלילי שמיהר להגיש ערעור בבית המשפט המחוזי. סוף דבר, השופט הרחום קיבל את טענות  עורך הדין והמיר את המעצר לצורך חקירה במעצר בית. ככה מפסיקים אלימות.

 

מחסומים תפרוס לך

הלילה, ליל ה 25/8 ובתחנת משטרת העיר מתקבלת הודעה: רכב מסוג פורד נגנב בת"א והוא עושה דרכו ב 443 לכיוון מודיעין. המידע שהתקבל מחב’ "פויטר" שמומחיותה, איתר כלי רכב גנובים, הקפיץ במיידי את שוטרי התחנה והם מיהרו לפרוס מחסומים בצומת שילת  ומערבה משם והמתינו לבוא הרכב ממערב.

5 דקות חולפות והרכב נצפה קרב למחסום. בניגוד למקרים דומים שקרו בזמן האחרון, הנהג הפעם לא שיחק משחקים ונעצר מול המחסום. חקירה קטנה הראתה שהבחור חובב הרכבים הינו תושב עטרות בן 24 ומאחר ומה שקובע זה מקום הגניבה, מיהרו בתחנה להסיעו אחר כבוד לתחנת המשטרה בתל אביב.

ומאותו ענין לאותו ענין. באותה פעילות במחסום 443. רכב שנעצר באופן פתאומי וללא סיבה הגיונית נראית לעין התגלה כרכב גנוב. הנהג כבן 25 מלוד המופתע ניסה להימלט אך שוטריה האמיצים של תחנת מודיעין השתלטו עליו ולאחר שגילו שמדובר ברכב גנוב שנלקח באור יהוד, העבירו אותו לתחנת מסובים שמתחום שיפוטה נגנב הרכב. 

 

כספומט נוסח מודיעין

בלוד יש את הכוכים הקטנים בהם אתה תוחב מעטפת מזומנים ומיד מהחור נשלפת מעטפה קטנה עטופה בסם כלשהוא. הכל על פי מחירון קבוע למרות שאינו כתוב בשום מקום. זה בלוד, במודיעין לעומת זאת הכספומט מתקדם קצת יותר... בשבוע שעבר הבחינו שוטרים שהיו במארב לא מתוכנן ברכב הנעצר באחד הרחובות בעיר בסמוך לבית דירות. 2 דקות חולפות, מהבנין יוצא בחור בן 20 שניגש לרכב ובתום שיחה ללא מילים מסר האיש מהבנין חומר כלשהוא, קיבל כסף עבורו והרכב נסע לדרכו.

אבל שוטרי מודיעין כנראה לא סתם ארבו היכן שארבו ומיד עם יציאת הרכב לדרכו מיהרו לעצרו ברחוב הסמוך ובחיפוש איך לא נמצאו סמים. בינגו. הנהג והנוסע שהיה לצידו, שניהם תושבי העיר נעצרו ובחקירתם הודו ברכישת הסם מאותו תושב "אלמוני".

כעת עם הודאת השניים ושאר הוכחות מרשיעות מיהרו למחרת היום לביתו של תושב העיר כבן 20 ונטלו אותו עימם אחר כבוד לחקירה. הבחור כך מוסרים במשטרה אינו תמים כלל וכלל ולו עבר לא קטן בעניני עבירות סם ורכוש.

 

מה עושה פלישטיני בהופעה של קובי פרץ בישפרו

השבוע היתה פעילות די ערה בתחנת מודיעין בכל הנוגע למעצר נהגים שנסעו תחת השפעת סמים או אלכוהול. חייל נעצר כשהוא נוהג תחת השפעת סם. הרכב הושבת והחייל הועבר לחקירה במצ"ח. אבל הוא לא היחידי. בחור בן 20, אחר כבן 30, ועוד תושב ירושלים נעצרו אף הן לאחר שנמצאו נוהגים בגילופין או השפעת סם, רכביהם הושבתו והרשיונות נפסלו אף הן.

והנה סיפור של פיקנטי. ה 22 לחודש, בישפרו הזמר קובי פרץ (מאגדת השלוחים) מרגש את בני הנוער ובין הקהל הנלהב סובבו להם שני נערים הנראים לכאורה סתם כתלמידי עירוני א’ או ג’, לבושים במכנס קצר ואפילו סנדלים לרגליהם. אבל עיניי השוטרים של מודיעין חדות יותר מהנורמל ומזהות  בני דודים גם אם יתחפשו לחרדים.  שני המסונדלים נראו לשוטרים  מוזרים משום מה והם מעצרו לתשאול. ואכן חושיהם של השוטרים לא אכזבו. הנער הראשון הודה מיד שהוא אכן מאחד הכפרים והוא שוחרר ואילו השני התעקש שהוא ישראלי יהודי טהור ונקי כפיים.

עוד חקירה ובדיקה במחשבי המשטרה והנה מתברר שהבחור מבוקש גם בתחנת המשטרה באופקים הרחוקה. הממצאים לא עזרו כי הבחור המשיך להתעקש שהוא יהודי ואולם עוד בדיקה קטנה הפעם של טביעת אצבעותיו הוכיחה סופית שהנ"ל תושב השטחים ומבוקש ביותר. עתה הוא עצור גם על שהות בלתי חוקי, על התחזות ועל... שהוא מבוקש באופקים.

 

ונסיים בהפי אנד....

בשבוע שעבר נחרדו בני זוג ממודיעין אחר שבתם בת ה-14 לא ענתה בנייד לנסיונות הרבים להשיגה. ההורים מיהרו לפנות לתחנת המשטרה ובעוד בתחנה מנסים לבדוק דרכים לאתר את הילדה, והנה הופ! הליידי הצעירה התקשרה והודיעה שהיא מבלה להנאתה בחוף ת"א. ומדוע לא השיבה לצלצולים המודאגים... רעש הגלים הפריע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות