חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

משטרה זה לא רק מעצרים וסירנות

 

הפנים הנוספות של משטרת מודיעין. מפגן מרהיב ביום למען הקהילה של משטרת מודיעין שנערך בפארק הדגים הראה למאות התושבים הנלהבים שהגיעו למקום שמשטרה זה לא דבר מפחיד.  

 

מדור הפלילים שלנו מורגל מידי שבוע בסיפורי מתח סטייל רמבו של שוטרי תחנת המשטרה בעיר, כך שדי היה מפתיע לקבל בראש הדיווחים דווקא משהו שונה בתכלית השינוי ואשר בא בעצם וחושף לנו את הצד הנסתר יותר של החוק.

יום חמישי שעבר, פארק הדגים. המקום הומה ממאות מבקרים ומסביב פרושים לא מעט דוכנים כשבמרכז מופעים שלא היו מביישים שום סצנה קולנועית  הוליוודית. עוד אירוע של מח’ התרבות בעיריה? ממש לא.  פשוא סתם יום מלק"מ. ומלק"ם למי שאינו בקיא בהלכות משטרת ישראל הינו בקיצור, "יום למען הקהילה ומשטרה".

וזה היה יום מאוד מרשים. ביום הזה באו והתקבצו להם שוטרי תחנת מודיעין ושלוחותיה: פרשים על סוסים שהפליאו ביכולתיהם ויכולות הסוסים, כלבנים שהראו איך הולך על 4  ידיד האדם יכל להיות גם ידידותי ומאידך לתקוע אותך כמסמר לאדמה אם מצא חלילה גרם חשיש חבוי בין סולית נעליך.

ומי עוד היה שם:  ניידת לזיהוי פלילי שהראתה איך ניתן לתפוס עבריין שנגע בקצות אצבעו השמאלית בידית של דלת וזה הספיק לחברי ניידת הזיהוי למוצאו גם אם הסתתר בבנין העיריה. ושלא נשכח את  יחידות המתנדבים של המשטרה, אף הם היו שם ולכל התצוגה המרהיבה הזו באו צאות מתושבי העיר שהתפעלו, מחאו כף ושמחו לגלות ששוטר זה לא בהכרח מילה נרדפת לקשיחות וחוק יבש. נחמד לדעת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות