חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פלילים: גם בחרדים נפלה שלהבת

 

מי אומר שבעיית הסמים הינה נחלת החילוניים בלבד? בשבוע שעבר נעצר לבדיקה על ידי שוטרי התחנה רכב שנסע בתוך יער בן שמן. ברכב נמצאו נהג וחברו, שניהם חרדים מירושלים. צרור פלילים משולחן תחנת המשטרה בעיר.

 

היי הג’יפ

מגיפת השריפות שהשתוללה בשבוע שעבר לא פסחה גם עלינו. בשישי שעבר פרצה שריפה בצידו הצפוני של יער בן שמן סמוך לקברות המכבים. השריפה השתוללה ואיימה להתפשט עם הרוח ורק כוחות רבים שכללו, בין היתר, מסוק משטרתי, 4 מטוסי כיבוי, 23 כבאיות וכוחות נוספים, הצליחו אחרי עמל רב לאתר את מוקד השריפה ולכבותה.

בחקירת המקרה עלה שמקור פריצתה של השריפה שכילתה 800 דונם היה בג’יפ של תושב ירושלים שהגיע ליער ובעיה טכנית ברכבו הביאה לפרוץ האש.  בעל הג’יפ נלקח לחקירה בה הוא שיתף פעולה ובסופה שוחרר עד שיוחלט מה לעשות בעיניינו.

 

בנים אכלו בוסר ושיני אבות תקהינה

סיפור שהחל כמו סיפורים רבים של נטילת רכב ההורים ללא רשות הסתיים השבוע לא ממש טוב, לא עבור האב ובוודאי לא עבור הבן. בשישי האחרון הגיעו שני צעירים תושבי העיר כבני 22 לתחנת המשטרה והתלוננו על גניבת רכבם.

במקביל הגיעה לתחנה הודעה על תאונת דרכים בסמוך לקניון בעיר והתברר שמדובר באותו רכב. עוד מאמץ קטן של חקירת שני הצעירים הביא אותם להודות שהרכב לא נגנב על ידי איש אלא נלקח ללא רשות מהוריו של אחד מהם, והם היו ברכב בעת קרות התאונה. השניים נבהלו מאוד ומיהרו להתלונן כביכול על גניבתו וזאת כדי לכסות על התאונה. נגד המתלונן נפתח תיק על הודעה כוזבת.

 

גם בחרדים נפלה שלהבת

מי אומר שבעיית הסמים הינה נחלת החילוניים בלבד? בשבוע שעבר נעצר לבדיקה על ידי שוטרי התחנה רכב שנסע בתוך יער בן שמן. ברכב נמצאו נהג וחברו, שניהם חרדים מירושלים. עד כאן לא ממש שגרתי אבל בסדר. אלא שבמהלך הסריקה ולאור התנהגות השניים חשדו השוטרים שמעורבים כאן גם סמים. ואכן בחיפוש ברכב ועל גוף השניים נמצאה כמות של 1 גרם הרואין כאשר הכמות המקלה על פי החוק והמוגדרת כ"שימוש עצמי" הינה 0.3 גרם. לפיכך נפתח נגד השניים תיק פלילי על אחזקת סמים שהינה העבירה היותר חמורה.

 

דבר גורר דבר

כשהגיעו שוטרי התחנה לחקור את תושב העיר בן 56  שחברתו לחיים התלוננה על אלימות מצידו, מצאו השוטרים בדירה שלושה כלי נשק שבדיקה קצרה העלתה כי רישיונם פג זה מכבר. לאחר שאזהרת השוטרים להשיב את כלי הנשק לתחנה לא הועילה, הובא החשוד בפני שופט ולמחרת הנשקים הושבו. בינתיים, וללא קשר ממשיכה המשטרה בבדיקת תיק האלימות. מוסר השכל, כשיש לך מה להסתיר אל תתגרה בבת זוגתך, לך תדע מה יתגלגל מזה.

 

100 קמ"ש בעמק האלה

בפעילות משטרתית שנערכה ביום ראשון השבוע בעמק האלה נתפסו שני נהגים שנסעו במהירות חריגה במיוחד. האחד נתפס כשהוא טס במהירות של 100 קמ"ש והשני "רק" 93 קמ"ש. המהירות המותרת בעמק הינה 50 קמ"ש. הרכבים נתפסו והשניים נלקחו לשימוע.

 

בעליה של "חוות יצחק" הורחק מהישוב

בעקבות טביעת הפעוט בשבוע שעבר בבריכה המאולתרת בחוות יצחק בכפר רות, הוצא נגד בעלי המקום צו הרחקה מכפר רות לשבועיים. המקום עצמו נסגר למשך חודש בהוראת המשטרה, אך ראש מועצת חבל מודיעין הוציא לו צו סגירה מוחלט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות