חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

אלכס, חזור הביתה

 

השבוע, העצבני קורא לחבר המועצה אלכס וינרב שלא להמשיך את החרם על ישיבות המועצה, מציע מה לעשות עם עמודי העירוב ונפרד בעצב מכתב של עיתון מתחרה  

 

אלכס חזור הביתה

בישיבת מועצת העיר בחודש שעבר החליפו אלכס וינרב וחבר המועצה שלמה פסי חילופי דברים קשים, במהלכם פסי לא ממש ברר במילים ועלב באלכס. זה בתגובה הודיע שהוא לא יופיע לישיבות המועצה בטרם פסי יתנצל ועמו גם ראש העיר שלא נזף בפסי.

בשבוע שעבר "מימש אלכס את איומו" ולא הגיע לישיבה. לא יודע מה היה שם בדיוק כי באותן שעות נהניתי משכיותיה וחמודותיה של נוטרדאם , אבל די היה להציץ במקומוני סוף השבוע כדי ללמוד שאת ישיבות המועצה להבא אם וינרב ימשיך לא להגיע, יכול ראש העיר פשוט להצמידן לישיבות ההנהלה, ולחסוך ערב שלם מייגע מעדר הכבשים שתמיד יספר לך ש"בישיבות ההנהלה יש את הוויכוחים האמתיים" ולכן בישיבות המועצה הם נאלמים דום. ולמי זה טוב? לכתבים שבוודאי פיהקו משעמום מהשידור החוזר של ישיבת ההנהלה ששודרה שוב תחת הכותרת ישיבת המליאה.

אז אדוני אלכס וינרב. אתה רוצה להפוך את כל העיתונאים למיותרים? אני מבין שנפגעת ולא אוכיח אותך כמו רוב חברי המועצה על כך שהברזת, אבל בבקשה, תחשוב עלינו התקשורת. תחשוב עלינו כי למרות כל ההסתייגויות שלנו מדרך הצגת חלק מהנושאים שלך, עדיף אתך מאשר בלעדיך. בחייך, אל תנטוש אותנו וחזור מהר לבמה. כי את לשונו של שלמה פסי לא נוכל לעדן, זה פסי ותתרגל. אז אלכס, חזור מהר ואני מבטיח לך  לא לכתוב עליך מילה אחת רעה בישיבה הבאה עלינו לשלום בספטמבר. אם היא לא תידחה לאוקטובר.

 

עמודים מיותרים

בשבוע שעבר חשף עמיתי ב"חדשות מודיעין" יואל תמנליס כי ברחובות העיר עדיין מתנוססים עמודי עירוב עוד מהתקופה ש"דם המכבים" היה גבולה המערבי של העיר. ומה תגובת העיריה? "עמודי וחוטי העירוב האלה יוסרו כשהאזור בהם הם מוצבים יעבור תהליך של פיתוח". ואני שואל-  ומה אם הפיתוח ישתהה?  ומה אם העניין ייקח שנים?  בשנה שעברה כתב עבדכם הנאמן על עמודי העירוב המיותרים המוצבים בין מכבים למודיעין. איני יודע מה עלה בגורלם של אותם עמודים, אבל אתם שם במחלקת שרותי הדת.-  הרי כשהעיר מתרחבת אתם יודעים יופי לגרד תקציבים לעמודי וחוטי עירוב חדשים, אז  במטותא מכם יש לי הצעה מהפכנית- מדוע שלא תציעו במקום לרכוש עמודים חדשים, פשוט לקחת את העמודים שבתוך העיר ולהציבם במקומם החדש. זו בקשה מוגזמת? אבל מה לי טענות למחלקת שרותי הדת שמבקר העיריה כבר כתב עליה את מה שכתב. היכן ועדת הביקורת והיכן יו"ר הועדה והיכן המבקר והיכן והיכן והיכן. לא חראם על הכסף?

 

זה עצוב? זה עצוב!

הכתב שבתי בנדט פרסם בשבוע שעבר שפקח העיריה דרור סלומון פוטר מתפקידו ממש במקרה לאחר שהוא שפך בפניו את מר ליבו על מה שקורה או לא קורה בפרויקט "עיר ללא אלימות". מה אגיד לכם, אני תמיד אתן את הספק שמה תגובת העיריה על "חוסר התאמה" אכן נכונה וסיפור השיחה עם עיתונאי נפל  במקרה בעיתוי דפוק. תמיד אתן מקום לספק, אבל בכל זאת זה עצוב מאוד לדעת שמעתה שום עובד ציבור לא ירוץ לספר בגלוי על באגים שיש במערכת, ואני עוד יותר עצוב שבד בבד עם הפיטורים איש לא נתן דעתו לגופן של טענותיו על הליקויים.

 

בנדט עולה מדרגה

ואם בשבתי בנדט עסקינן, אין לי כאן אלא להצטער עבורנו אך לשמוח עבורו על תפקידו החדש ככתב באתר "וואלה". מה אגיד לך, למרות ה"יריבות" העיתונאית שיש  ביננו, כמעט לא יצא לי להכיר עיתונאי שהוא ראשית כל בנאדם- נחמד, אדיב, חרוץ,  לא מתנשא ולא מתלהם. שבתי- כמוך אין כמעט ואולי לא יהיו ותחסר לנו מאוד, אבל ראבק, תבוא לפעמים לפרלמנט ביום שישי בצהריים ואם מדי פעם ידלוף לך איזה סקופון עם צלעות מ"וואלה" אל תשכח לזרוק לנו איזה עצם. שיהיה לך בהצלחה מכל הלב וזאת אני אומר גם בשמם של כל חברי הפרלמנט על עיתונאיהם ופוליטיקאיהם. יאללה לך לדרכך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות