חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מהר יותר

 

מצב לא סביר שורר בכביש ההמשך של עמק האלה לכיוון ליגד סנטר כשמהירות הנסיעה מוגבלת למקסימום 50 קמ’’ש    

 

בקטע הכביש המהווה את המשכו של עמק האלה, מהכיכר שברחוב יהודה המכבי ועד לשדרה המרכזית בואכה ליגד סנטר, מהירות הנסיעה המקסימלית המותרת היום על פי התמרורים המוצבים לאורכו של הציר, היא 50 קמ"ש בלבד. המצב זהה גם בכיוון הנסיעה ההפוך מהשדרה המרכזית של ליגד סנטר אל עמק האלה.

מדובר אמנם בכביש עירוני פנימי, אך הוא מצוי מחוץ לשטחי המגורים של העיר. לפני כשנתיים בוצעה במקום סלילה מחודשת של הציר ובזמן העבודות הוצבו שם תמרורים המגבילים את המהירות ל-50 קמ"ש. תמרורים אלו הושארו עד היום והופכים את הנוהגים במקום לעברייני תנועה בעל כורחם.

"זו ללא ספק גזרה שאין הציבור מסוגל לעמוד בה", טוען אברי חי, שמשתמש בציר התנועה הזה מדי יום ממקום מגוריו אל מקום עבודתו. חי שמציג עצמו, בין היתר כמומחה לתעבורה, מדגיש שהוא מרגיש זאת בשעת נהיגה במקום שכן, הכביש פתוח לחלוטין, אין בו בנייני מגורים, אין במקום הולכי רגל, התנועה דלה, הכביש ללא פיתולים חדים, ושדה הראייה בו מצוין לכל אורכו. 

יצוין כי בקטע כביש ההמשך, ממקום סיומו של כביש זה כשפונים ימינה לכיוון ליגד סנטר מהירות הנסיעה המקסימלית המותרת היא 70 קמ"ש כשתנאי הכביש זהים לחלוטין.  

על פניו ממש לא ברור מדוע הוגבלה המהירות בכביש זה ל-50 קמ"ש למרות שאיש אינו מסוגל לעמוד בכך ותנאי הכביש מאפשרים נסיעה מהירה יותר ומדוע קיים הבדל במהירות המקסימלית המותרת בין שני הכבישים האמורים לעיל כשתנאי הדרך לכאורה זהים לחלוטין.

מהעירייה נמסר כי: "מדובר בכביש עירוני שבו מהירות הנסיעה המותרת היא 50 קמ"ש בדומה לשאר כבישי העיר. בשל העובדה שהכביש נמצא מחוץ לשטח המגורים הבנוי הוחלט כי בחלק הכביש בו אין עיקולים ניתן לנסוע במהירות של עד 70 קמ"ש."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות