חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הים לא הגיע

 

אכזבה מהיום הראשון של פרויקט "חוף ים במודיעין". מה היה לנו: ארגז חול ללא ביקוש ומספר שמשיות מיותמות. מים ובגדי ים לא נצפו כלל  

 

"חשבתי שיהיו כאן אנשים בבגד ים ושנראה גם הרבה מים, אבל בפועל אין כאן כלום חוץ מגלידות המחולקות חינם. רק בשביל זה כולם באים. הבאתי בגד ים והתאכזבתי נורא", כך אמרה לנו נירית, תלמידת כיתה ו’ באחד מבתי הספר בעיר, ביום שלישי לפנות ערב כשעתיים אחרי פתיחת "חוף מודיעין" המיוחל בכיכר הירידים ליד קניון עזריאלי.

ואכן פער גדול מדי נצפה, בביקורנו במקום ביום ג’ השבוע, בין ההצהרות המוקדמות של העירייה שדברו על חוף ים שעומד להגיע אל העיר. בהודעה לעיתונות שהופצה השבוע נאמר בין היתר: "לכבוד הקיץ החם והלח, החליטו במחלקת הנוער והצעירים בשיתוף קניון עזריאלי, לרענן מעט את הטמפרטורה ולדאוג להביא למודיעין חוף ים פרטי לתושבי העיר...

רחבת הירידים בקניון עזריאלי תהפוך בשבוע הבא למשך שלושה ימים לחוף ים של ממש עם חול ים זהוב המגיע לעיר במשאיות, מוזיקה מטריפה, טפטפות מים לקירור, ארטיקים, שש-בש, מטקות, כיסאות נוח ומחצלות". מה שראינו בפועל, נכון לשעת הביקור שלנו, זה הרבה ילדים הממתינים בתור לחלוקת ארטיקים בחינם, כמה נערים ישובים סביב 2-3 שולחנות משחקים שש-בש ודמקה, ומוסיקה מתנגנת ברקע.

ארגז החול, שאמור היה להיות אטרקציה נותר שומם ללא ביקוש, איש לא העז להופיע בבגד ים. מקורות מים לא ראינו. אפשר רק לקוות שביומיים הבאים המצב ישתנה וישתפר.   

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות