חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הנערה המורדת

 

מזל שלא כל בעיית חוב כספי נגמרת בדקירה כמו שצריך הרבה מזל למצוא אייפון גנוב, ועוד יותר מזל לפרוץ בלי כפפות ולא להיתפס. זה היה השבוע הפלילי שהיה בו גם נמצאו 24 שבח"ים בתוך רכב ועל נערה שהמשמעת של ההורים לא נראתה לה ופשוט הבריזה.

 

העצבני

מה תעשה אם אין לך כסף להחזיר חוב שאתה חייב למאן דהוא?  ההיגיון אומר, הולכים לבנק לבקש הלוואה וגם,  אפשר כמובן תמיד לשבת עם הבחור לו אתה חייב כסף, ולשכנע אותו על דחייה או פריסה. אבל בעל החוב בסיפור שלנו שאגב הינו קטין ודי מוכר בתחנת המשטרה, החליט לפתור את הדילמה בצורה הכי פשוטה- הוא ידקור את הבחור לו הוא חייב כסף  ובא לחוב גואל.  אלא מה?  הבחור המתוסכל הודיע לאמו  בפשטות, אני הולך לסגור ענין תוך כדי שהוא נוטל עמו סכין בשר גדולה ביותר. האם המבוהלת שיתפה את בתה בסוד הסיפור וזו פנתה מיד לתחנת המשטרה.

בתחנה פתחו מיד בסריקות ומשהבחור שנעצר ונכלא התבקש להודות  בדברים המיוחסים לו, הוא  פטר את כל  העניין בתשובה: "הייתי סתם עצבני, לא הייתה לי כוונה". כן כוונה לא כוונה, במשטרה לא לקחו סיכונים ולו בשל עברו הפלילי העשיר ובימים אלו מכינים נגדו כתב אישום.

 

1000 שקלים בשביל אייפון

לא לכל אחד יש מזל כפי שהיה לתושבת העיר שהתלוננה במשטרה על גניבת מכשירה היקר מסוג אייפון . לא כל אחד שמכשיר הטלפון שלו נגנב טורח ללכת למשטרה, אלא אם מדובר במכשיר מבוטח או יקר ערך, וגם כאשר מוגשת תלונה מעין זו הסיכוי שימצא חוקר פנוי לטפל בכך אינם גדולים בלשון המעטה. יתרה מכך, הסיכוי כך על פי שיחה עם גורם משטרתי מקומי, הסיכוי לאתר מכשיר כזה עומד על 1 ל-100 במקרה הטוב.

אבל כפי שכבר כתבנו בתחילת הדברים, לבחורה שהתלוננה לפני כשבוע היה קצת יותר מזל. בתחנה היה חוקר שהיה פנוי שנטל את האתגר לאתר את המכשיר, וזו פעולה לא קלה בהתייחס לעובדה שמהמכשיר הגנוב הוסר כרטיס הסים. השבוע, כך נמסר, הצליח החוקר בעבודה מאומצת לאתר את המכשיר הגנוב  אצל אישה המתגוררת באבו טור בירושלים. האישה סיפרה שרכשה את הטלפון ב- 1000 שקל ולא ידעה שהוא גנוב. הטלפון הוחזר לבעליו האישה מאבו טור הפסידה את האלפייה ששילמה.

 

למה בלי כפפות?

בתחילת אפריל  ברחוב נחל קדרון בעיר דירה נפרצה וממנה נגנבו  דרכון ואקדח. המשטרה בעיר החלה מיד בחקירה והשבוע הסיפור הגיע לסוף טוב. מסתבר שהפורץ  הוא תושב תל אביב  בן 25 "יושב" על תנאי בשני פסקי דין ואף הספיק לצאת מהכלא בתיק שלישי. הפורץ הסדרתי הכחיש כל קשר למקרה, אבל מה לעשות והוא עצמו דאג להשאיר טביעות אצבעות ברחבי הדירה.

 

ברחה לחבר

קשה עם בני הנוער היום. בכל מיני תכניות טלוויזיה "מחנכים" את ההורים להיכנס לדף הפייסבוק של ילדיהם ובכלל לשים להם גבולות. טוב, משפחת ל. ממודיעין אימצה בחום את ההמלצות ובאחד הערבים בשבוע שעבר עת בתם בת ה- 16 וחצי ביקשה לצאת לטייל, ההורים הטילו וטו. אלא מה?  העלמה הצעירה לא עברה על זה בשקט ופשוט נעלמה לה בלי להותיר עקבות. במשטרה לא התעצלו וחקרו עד שעלו בעזרת  מכשיר הסלולרי שבידה על מיקומה. הנערה  נמצאה בביתו של ידיד בגיר תושב העיר. 

 

24 איש ברכב 1

השבוע יש לנו 2 סיפורים  מעניינים בהקשר לשוהים הבלתי חוקיים. הראשון-  נהג מונית ישראלי נהג לארח במוניתו באופן קבוע שוהים בלתי חוקיים. עברו העשיר בתחום זה כנראה לא עזר לו להתעשת ולחדול מהנוהג הבלתי חוקי הזה, והשבוע הבחור נעצר והובא לפני שופט להארכת מעצר. הרכב אגב נתפס.

הסיפור השני עוד יותר מעניין כי הוא נוגד חוקי מרחב מקובלים. בתחילת החודש הבחין סיור משטרתי ברכב פורד גדול (דומה בגודלו ל"סוואנה") וקרא לו לעצור. הנהג לא ממש רצה לעשות זאת והתפתח מרדף שבמהלכו הבחור חתך נתיבים חופשי ונסע בניגוד לכיוון התנועה. ברגע מסוים הבין הנהג שלצאת משלום מהעניין הוא לא יצא, ולכן נטש את הרכב ונעלם לו בין עצי היער. השוטרים שהגיעו לרכב מצאו בתוכו לא פחות מ- 24  (!!!) שוהים בלתי חוקיים המאוחסנים ברכב כסרדינים בקופסא. בעקבות המקרה פתחה המשטרה בחקירה והשבוע נלכד הנהג הברחן ובינתיים, עד שיוכנו לו כמה כתבי אישום הוא שוהה במעצר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות