חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פתיחה מוצלחת לאירועי הקיץ

 

הופעותיהם של צוות דה-וויס ושל הזמרת יהודית רביץ באמפיתיאטרון בעמק החולה שלהבו את המבוגרים והצעירים גם יחד  

 

מופע פתיחה חגיגי, מהנה ומוצלח לאירועי קיץ 2012 אורגן על ידי תחום תרבות ואירועים בעירייה ביום חמישי האחרון באמפיתיאטרון בעמק החולה. הקהל הרב שטרח והגיע למקום קיבל את מלוא התמורה בעד הגעתו. תחילה היו אלה שישה זמרים צעירים המרכיבים את צוות בוגרי התוכנית הפופולארית דה-וויס ישראל, שעלו לבמה והנעימו את הערב בשירים מגוונים בעברית ובאנגלית.

נבחרת הכוכבים של תכנית הטלוויזיה המצליחה של ערוץ 2, דה-וויס כללה את רז שמואלי שזכתה לתשואות רמות וקריאות עידוד מיוחדות בעיקר מצדן של צופות צעירות ומזדהות, חנן בן-סימון ששר בקולו המיוחד מאוד, אור אדי, עידו צוריאל, גל בנימין, וכמובן הזוכה של העונה הראשונה קטלין רייטר שנהנתה אף היא מפופולאריות ואהדה רבה. השישה שרו לסירוגין ביחד ולחוד ממיטב שיריהם בתכנית. בתום הופעתם של חברי דה וויס עלתה לבמה הזמרת הוותיקה יהודית רביץ.

רביץ, אחת הזמרות המצליחות והמוערכות במוזיקה הישראלית עלתה לבמה בסביבות השעה תשע בערב והציגה ממיטב שיריה החדשים והישנים בהופעה מלאה של למעלה משעה. גם בהופעה זו ניתן היה להתרשם משביעות רצונם הרב של באי המופע, הפעם בעיקר המבוגרים יותר שבהם, אשר חלקם סיכמו את הערב כמוצלח ביותר וכמרגש ביותר. תושבת העיר, קרין לנד, אמרה לנו: "מבחינתי זה היה ערב מוצלח מאוד. הגעתי לכאן עם שלושת ילדיי שנהנו מאוד לצפות מקרוב בזמרי דה-וויס האהובים עליהם, ואחר כך נשארנו כולנו ביחד כדי לחזות בהופעה מרשימה של יהודית רביץ. הבחירה המשולבת הזו של הזמרים היתה מתכון מנצח ועדיפה בהרבה מהופעה מנוכרת של אייל גולן, כפי שהיתה כאן בעבר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות