חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

סליחה, אבל אני חיה

 

בחור שהחליט לנקום בבחורה, תלה מודעות אבל על מותה ברחבי העיר. שוטרים תפסו את הפורץ, אך הנשדד מכחיש שהיתה פריצה. מבחר ארועים פלילים שנרשמו השבוע ביומן תחנת משטרת מודיעין  מהולים בהל וזעפרן.  

 

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר ומוצא את העיר משולטת במודעות אבל על  מותך? נו, אפילו ב- 1 באפריל זה לא מצחיק . אבל עובדה זה קרה ובמודיעין. הסיפור החל לפני מספר שבועות כאשר א’ צעיר תושב העיר שחברתו לשעבר סירבה בעקשנות להיענות לאיתותי החיזור שלו, פנה לחברה של חברו  וביקש ממנה לצאת אתו לבלות, הכול כדי לעורר את קנאתה של חברתו.  

טוב, החברה של החבר סירבה. חמתו של המבקש בערה בו, והנ"ל החליט לנקום בה. איך נוקמים? חשב וחשב ולבסוף החליט "להרוג" אותה אם לא ממש אזי שלפחות יחשבו כך. הלך הבחור בלי להתעצל לבית דפוס, הזמין מודעות אבל על "מותה" ועל הבוקר הצעירה כמעט חטפה הלם כשמכל עבר החלו לזרום "צלצולי נחמה".

העלמה ממש לא התרשמה ממעשה הקונדס הנקמני האכזרי ומיהרה עם זה למשטרה. כל המעורבים כולל הבחור זומנו לחקירה , אבל כמו כולם גם הוא הכחיש כל קשר למעשה. המשטרה שחררה אותו בלית ברירה אבל האינטואיציה של החוקרים הובילה לכיוון שלו.

השבוע, בתום פעילות מאומצת של חוקרי תחנת מודיעין, פעילות שכללה שילוב של אמצעים וכלים מגונים, זומן הבחור שוב לתחנת המשטרה ולאחר שהוצגו לו הממצאים, לא נותרה בידו ברירה אלא להודות באשמה. המשטרה ממשיכה בטיפול בתיק.

  

העקשנות משתלמת

מה תעשה אם תפסו אותך במהירות על בתוך העיר ופסלו לך זמנית את הרישיון? בן אדם נורמלי היה קונה אופניים בתקווה שעד המשפט השופט יסתפק באיזה עונש סמלי. אלא שהבחור בו עסקינן חשב אחרת לחלוטין. בשבוע שעבר נתפס עובד אחת מרשתות המזון בישפרו בנהיגה פרועה בעמק החולה, ופרועה הכוונה  109 קמ"ש. לא פחות. הנהג המהיר חטף משוטר תחנת משטרת העיר דו"ח, הזמנה למשפט ופסילת הרישיון עד לדיון.

אחד משוטרי התחנה היה כנראה בעל חושי על מיוחדים כי משהו אמר לו שהבחור לא ממש ימהר לרכוש לו אופניים, ועל כן ארב לו באחד הימים מול רשת השיווק  והמתין כשעה וחצי. ואכן בסיום יום העבודה הבחין השוטר שהעובד עולה לרכבו ונוסע כשהוא כזכור בפסילה. השוטר עצר אותו במקום. עכשיו כתב האישום יהיה לא רק נהיגה במהירות מופרזת אלא גם בנהיגה בזמן פסילה.

 

אחי, אתה בטוח שלא פרצו לך הביתה?

 השעה 4 בבוקר ובתחנת האוטובוס בצומת מכבים עומד לו סיור של משטרת העיר. לפתע הבחינו השוטרים בשני תושבים כבני 19  שיותר מאוחר התברר שהם תושבי הכפר הפלשתינאי חירבת אל אטבח. השניים שהבחינו בסיור מיהרו לנוס כשהם משליכים אחריהם מחשב נייד.  השניים נעצרו ובחקירה התברר שהמחשב שייך לתושב עמק החולה.

השוטרים שמצאו את הטלפון שלו במחשב מיהרו להתקשר אליו והשעה כזכור לכם הינה 4 לפנות בוקר. התושב שנבהל מהצלצול בשעת בוקר זו, השיב לשוטרים כי אינו יודע על מה הם מדברים וכי שום פורץ לא ביקר אצלו הלילה בבית. השוטרים "התעקשו" ושלחו אותו לעשות בדיקה נוספת ואכן התברר שמהבית נעלם המחשב ועימו ארנק עם מאות שקלים.

במהלך החקירה התברר שזו לא הפריצה הראשונה של השניים וכי הם נהגו לפרות לבתים דר החלונות ללא שהדיירים חשו בכלל בנעשה. בינתיים הובאו השניים להארכת מעצר בגין מעורבות בעוד מקרי פריצה.

 

פרשיית הסמים מסתעפת

בשבוע שעבר פרסמנו כאן באופן בלעדי על פרשייה בה מעורבים בשלב זה כ- 7 נערים ממודיעין בעבירת שימוש בסמים. השבוע, כך מסר רב פקד יורם ברינה מפקדת תחנת מודיעין, מספר המעורבים הגיע ל - 20 ויש עוד בקנה. אבל יש עוד התפתחות. עם הסתעפות החקירה התברר שאין כאן רק שימוש בסמים אלא גם כאלה הסוחרים בהם. החקירה כך מוסר רב פקד ברינה, נמצאת בעיצומה ועם סיומה תצא הודעה לתקשורת.

 

הצופים נגד מכבי הצעיר

היריבות בין חניכי תנועות הנוער בעיר, "מכבי הצעיר" ו"הצופים" אינה חדשה, וכבר בעבר נפתחו תיקים של כמה מהם באשמת ואדליזם. השבוע המלחמה עלתה שלב  כאשר 5 מחניכי "הצופים" תקפו חניך מ"מכבי הצעיר" ושברו לו את האף. המשטרה חקרה 3 מהמעורבים ושניים נוספים יחקרו בקרוב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות