חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יותר לא צריך להוציא כסף על ספרי לימוד!!

 

פרוייקט השאלת הספרים במודיעין פשט רגל שנה שעברה, והורים רבים היום מחפשים תשובה לשאלה, איך והיכן ניתן להשיג את ספרי הלימוד הדרושים. כל אחד בוודאי יחפש לעצמו את הדרך הכי טובה ומתאימה, ושיטת ה"קח תן" באתר "משומשים" היא הדרך החסכונית ביותר. 

 

אנו מודעים לבעיה הקשה שבכל פעם שהילדים יוצאים לחופש הגדול, אנו ההורים מתחילים לעבוד שעות נוספות כדי לדאוג לספרי לימוד לשנת הלימודים הבאה, ומוציאים סכומי עתק על ספרי לימוד, שלאחר שנה שוכבים בעליית הגג ומעלים אבק.

בודאי יצא לכולכם ללכת לחנות הספרים קרובה כדי להזדכות על הספרים של ילדיכם ולהפתעתכם כל שקיבלתם בעבור הספרים, הוא זיכוי של שקלים בודדים ולא משנה עד כמה חדש נראה הספר. גם לאחר שהשלמתם עם

העובדה שאתם מוכנים לשלם את ירידת הערך הלא מוצדקת הזו, רק כדי להפטר מכך ולסמן "וי" עד שנה הבאה, ניגש אליכם המוכר ואומר: "אין כרגע את כל הספרים...", "צריך להזמין...", "עד שבוע הבא יהיה..." והנה המרוץ ממשיך ואיתו התסכול.

מטרת האתר היא לפתור בעיות אלו ואף לצמצם משמעותית את עלות סל ספרי הלימוד עד ל- אפס, וכמובן את הזמן הרב  שתשקיעו בהתרוצצויות אחר רשימות הספרים, ולאפשר לכם למכור את ספרי הלימוד שבידכם במחיר התואם את מצבם הפיזי ביחס למחיר ששילמתם בעבורם, ללא "גזירת קופון" של חנויות הספרים או ניהול מערך לוגיסטי מורכב של פרויקט השאלה ארצי.

איך זה עובד?

•1.    נניח וסיימתם כיתה י’ בעירוני ב’ מודיעין. אתם נכנסים לאתר ומפרסמים את הספרים איתם סיימתם ללמוד במחירים אותם אתם קובעים ביחס למחיר ששילמתם בעבורם ובהתאם למצבם הפיזי. קיימת האפשרות לצלם את הספרים ולהעלותם לאתר לצורך המחשה ויזואלית המעלה את סיכויי המכירה.

•2.    הורה או תלמיד המחפש ספרים לשנה הבאה, יחפש באתר ספרים לכיתה י’ בבי"ס עירני ב’ וימצא את רשימת הספרים שפרסמתם למכירה. מכאן כל שנשאר הוא ליצור קשר אחד עם השני ולבצע מכירה וקנייה ישירה. היתרון באתר הוא אופן החיפוש היעיל הפועל עפ"י אזור גיאוגרפי המאפשר למצוא את רשימת הספרים אותה אנו מחפשים אצל אדם אחר הנמצא באזור מגורנו.

•3.    השימוש באתר הינו פשוט מאוד וקל לשימוש, כך שלא תצטרכו יותר משלושה "קליקים" על העכבר, כדי למצוא את הספרים שברצונכם לרכוש. האתר מאפשר קנייה מרוכזת של כל הספרים אותם אנו מחפשים אצל מוכר אחד הנמצא באזור מגורנו.

* כל הספרים המופיעים באתר נלקחו מתוך אתר משרד החינוך ומאושרים ללימוד   

רוצים לקרוא עוד... לחצו על הקישור:  http://www.meshumashim.net

- תוכן הכתבה- באחריות "משומשים".

                                                                            

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות