חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מתאבדת או מאהבת שברחה

 

מתאבדת? פורצת מתוחכמת? מאהבת במנוסה? או אולי סתם נציגה של ועד הבית שהחליטה לנקות אבק מהצד החיצוני של מעקה הבטיחות בגובה של 27 קומות?  

 

ביום ראשון השבוע בסביבות השעה 19:00 היה עבדכם הנאמן "במשימה עיתונאית חשובה" שמטרתה לבדוק את אמצעי הזהירות בדרכים על יד בית ספר באחת השכונות בעיר. מסיבה שאינני יכול להסבירה בהיגיון משך את תשומת ליבי ואת תשומת ליבה של מצלמת הניקון הצמודה אלי במצבים כאלה, דווקא מגדל סמוך המצוי מעבר לכביש. בעודי מצלם את חלקו העליון של המגדל צצה לפתע בתוך עדשת הזום נקודה אדומה חשודה אשר בעקבות תנועת זום-אין חזקה לכיוונה הפכה לדמות ממשית של בחורה צעירה לבושה בחולצה אדומה ובמכנס כהה קצר.

לאמתו של דבר, דרך הזום הרצחני הלא לגמרי חד, ובעין בלתי מזוינת, לא ממש קלטתי את גודל האירוע ואת חריגותו של המעמד אותו קלטה זה עתה, לגמרי בדרך מקרה, מצלמתי היקרה. "האסימון ירד לי" רק כעבור כמה דקות כשהגעתי הביתה ו"שפכתי" את התמונות למחשב הביתי האישי שלי. רק אז הבנתי שיש באמתחתי סיפור של ממש, שכן לא כל יום מונצחת במצלמה נערה תלויה בין שמים וארץ מעבר למעקה הבטיחות של מרפסת הקומה העליונה או קומת הגג במגדל רב קומות.

למה בדיוק הייתי עד? ייתכן והנצחתי את מנוסתה המבוהלת של מאהבת צעירה שהופתעה מחזרתה הבלתי צפויה של בעלת הבית. ייתכן גם שהתערבתי בסיפור אהבה מרגש ודרמטי הרבה פחות וזו רק דרכה של הגברת לסור אל דירת חברתה מבלי שהוריה יבחינו בכך. קיימת גם אפשרות שמדובר בכלל בנציגה של ועד הבית שהחליטה, משום מה, להסיר את האבק שהצטבר בחלקו החיצוני של מעקה הבטיחות? ואולי, למרות שהסבירות לכך אפסית, זוהי למעשה הכניסה הראשית אל הפנטהאוז היוקרתי שבראש המגדל ואני בכלל עיתונאי-צלם היסטרי שעושה עניין מכל דבר שזז?   אך אם נחזור לרגע אל התרחישים הרציניים של הסיפור הזה הרי שאולי מדובר בבחורה עם מחשבות אובדניות הזקוקה לסיוע מיידי? ואולי קלטתי במצלמה דווקא אירוע פלילי בדמותה של פורצת אמיצה ונועזת המבוקשת מזה זמן רב על ידי המשטרה בגין גניבות מבתים יוקרתיים?   

עוד מבט ועוד מבט בממצאי המצלמה ובתמונות המיוחדות שבידי ומצפוני החל להציק לי. במצב כזה ייתכן מאוד שכל שנייה חשובה. לא ניתן להסתפק בסקירה ובחשיפה עיתונאית קצרה בסוף השבוע בליווי תצלום ענק ובלעדי של האירוע הנדיר.

בשעה 20:00, בדיוק שעה לאחר האירוע, נכנעתי לצו מצפוני והתייצבתי עם התמונות בתחנת המשטרה המקומית בשדרות החשמונאים. היומנאית התורנית מביטה בתמונות ומשדרת מייד קריאה נועזת ברשת הקשר: "יש לנו כאן אירוע חריג ודחוף ביותר". תוך דקות מגיע קצין תורן ו"נוזף" בי, בצדק רב, על כך שלא דיווחתי למוקד טלפונית בשידור חי מזירת האירוע. הנזיפה מתקבלת בהבנה ובאהבה. הלקחים המתאימים יופקו. המשטרה מתייחסת לנושא ברצינות רבה ומוציאה מייד ניידת עם צוות מיוחד למקום. עד לכתיבת שורות אלה לא דווח על קפיצתה של נערה במצוקה מראש מגדל במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות