חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תחרות מודיעין היפה - יש זוכה

 

התמונה מודיעין מתעוררת זכתה בתחרות הצילום "אני מודיעיני"  

 

 במקום השני, לאחר קרב צמוד עם 295 סימני אהבתי נבחרה התמונה של חן ניסן שזכתה בקורס צילום מתנה במועדון הצילום העירוני "פיקסל".

התחרות זכתה להצלחה גדולה כאשר 253  תמונות מרהיבות של העיר הועלו בשבועות האחרונים במסגרת התחרות האינטרנטית על ידי 89 צלמים חובבים, תושבי העיר. התושבים הוזמנו לפרסם בדף הפייסבוק של העירייה תמונה המשקפת לדעתם הכי הרבה את העיר ואת מה שהם אוהבים בה: תמונת נוף מרגשת, מקום אהוב בעיר, אירוע שהתרחש בעיר, תמונה מהזמן הזה, תמונה מהימים הראשונים של העיר וכדומה.

בעירייה הופתעו מהיענות הגדולה של תושבי העיר לתחרות, ובעיקר מהרמה הגבוהה של התמונות ויופיין המעניקות זווית שונה ומיוחדת של העיר. בעקבות ההצלחה שוקלים בעירייה להפיק את התמונות ולקיים תערוכה על בסיס התחרות.

בסך הכל הצביעו בתחרות 1500 גולשים ובחרו את התמונות היפות ביותר של העיר. עם סיום התחרות הופק אלבום אינטרנטי מזכרת מיוחד של כל התמונות אותו יכולים תושבי העיר לשתף בדף הפייסבוק שלהם ולהתגאות בתמונות מרשימות של העיר. אחד החברים שעשה זאת, הוא ראש העיר חיים ביבס המפעיל פרופיל פייסבוק אישי ובסוף השבוע האחרון פרסם את האלבום ובירך את המנצחים בתחרות. 

התחרות נעשתה במסגרת פעילות האינטרנטית של דוברות העירייה המפעילה את דף הפייסבוק של העירייה ובו חברים למעלה מ-5500 חברים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות