חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

משחק סובב עולם במעוז המכבים

 

תלמידי מעוז המבבים למדו על דמקה סינית, קליעת חיצים מאירלד, פטאנג וקרוקט מצרפת, קפוארה מברזיל, סומו, סופטבול, סלסה ועוד

 

שבוע הבריאות והחינוך הגופני עמד השנה בבית הספר מעוז המכבים בסימן "נפש בריאה בגוף בריא". במסגרת זו התקיימו בבית הספר פעילויות מגוונות בהנחייתם של מורים לספורט, הורים וחברים מן הקהילה. במהלך השבוע התנסו התלמידים בצעדת בריאות, למדו מהי יציבה נכונה, הכינו ארוחת בוקר בריאה והתאמנו בטניס.

יום השיא התקיים ביום שישי האחרון בבית הספר כשהדגש היה על תחום הספורט למשחק ולפעילות מהנה השומרת על "נפש בריאה בגוף בריא". מטרת היום הייתה להמחיש כי המשחק הוא דרך לביטוי החיים שלנו במלוא משמעותם. יש לו חלק נכבד בהתפתחות התרבות, והוא השתכלל והתפתח עם התפתחות השפה ואורח החיים של האדם ומבטא יותר מכל את השמחה וההנאה שבחיינו.

קהילת בית ספר מעוז המכבים מאמינה בערכים של כבוד, הערכה וסובלנות כלפי בני אדם, באשר הם. ביום השיא, שיחקו התלמידים עם חבריהם והוריהם במשחקים שונים ומעניינים מארצות אחרות שאינם חלק משגרת יומנו.

כיתות גן עד ב’ התנסו בדמקה סינית, אוריגמי, וסודוקו, ולמדו על מקורות המשחקים: שש- בש , דומינו 5 אבנים שחמט ודוק . בחצר חיכו להם מדריכים שלימדו והדריכו במשחקים ספורטיביים מארצות שונות: בחיצים מאירלנד, פטאנג מצרפת, קרוקט מצרפת, בומרנג מאוסטרליה ובדמינגטון מהודו.
הכיתות הבוגרות התנסו בקפוארה מברזיל, רגבי מאנגליה, סומו וג’ודו מיפן, פוטבול וסופטבול מארה"ב, סייף מהעת העתיקה, טאקוונדו מקוריאה וסלסה מדרום אמריקה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות