חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מצעד הספרים האהובים על ילדי מודיעין

 

לקראת שבוע הספר העברי נערך מצעד הספרים בבתי הספר בעיר ובראש צועדים: "החתול דלעת משנה את הדעת", "האריה המכשפה וארון הבגדים" ו"מבחן קבלה"

 

כמידי שנה גם השנה השתתפו תלמידי בתי הספר במודיעין במצעד הספרים השנתי שיוזמת המחלקה לספריות בתי הספר במשרד החינוך. מצעד הספרים במודיעין זוכה מידי שנה להיענות גדולה ושיתוף פעולה של התלמידים גם בזכות הפעילות של ספרניות בתי הספר לעידוד הקריאה, פעילות שנערכת לאורך כל שנת הלימודים בספריות הממוקמות בכל מוסדות החינוך בעיר.

בשבועות האחרונים נערכו בבתי הספר ימי הצבעה מיוחדים למצעד הספרים, בהפנינג ססגוני ושמח ובו בחרו התלמידים בספרים שקראו ואהבו במיוחד.

אז מה אוהבים ילדי מודיעין לקרוא?

תלמידי כיתות א’-ג’ בחרו במקום הראשון את הספר "החתול דלעת משנה את הדעת" מאת יונתן יבין. במקום השני את ספרה של דורית אורגד "ניקה שתיקה", במקום השלישי את ספרה של לורי לויס "גוני גרין בבית הספר" במקום הרביעי "מר זוטא ועץ התפוחים" מאת אורית רז, במקום החמישי ספרו של אורי אורלב "ראש העיר תן לשיר" ובמקום השישי "שבעה שודדים שבעה פיהוקים וזקנה קטנה אחת" מאת מרים רות.

תלמידי כיתות ד’-ו’ בחרו במקום הראשון את הספר "האריה המכשפה וארון הבגדים" מאת ק.ס. לואיס. במקום השני "המכוערים של דניאל" מאת עפרה גלברט אבני, למקום השלישי ירד משנה שעברה ספרה של ג’יי. קיי רולינג "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם", במקום הרביעי "רוץ ילד רוץ" מאת אורי אורלב ובמקום החמישי "פשוש בריבוע" מאת ג’ודי בלום.

תלמידי ז’-ט’ בחרו במקום הראשון את הספר "מבחן קבלה" מאת נאוה מקמל עתיר. במקום השני "השחר של גאיה" מאת שגית אמת, במקום השלישי "קאיטוש המכשף" מאת יאנוש קורצ’ק, ובמקום הרביעי "אפשר למות מזה" מאת אריק פרן.

בסוף החודש יערכו במודיעין אירועי שבוע הספר העברי עם דוכנים, מפגשי סופרים ופעילויות לילדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות