חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נבחרו מנהלות לתיכון מו”ר ועירוני ב’

 

גלית בר-אל היא המנהלת החדשה של תיכון מו”ר. בר-אל תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים במקומה של המנהלת מיכל שביט המסיימת את תפקידה לאחר שנתיים, ותחל בהכנות לקראת שנת הלימודים הבאה.  

 

בחמש השנים האחרונות שמשה בר-אל כמנהלת חטיבת הביניים הראשונים בגני-תקווה. לפני כן עבדה בתיכון בן-גוריון בפ"ת במשך 12 שנים כמורה, רכזת שכבה ומייסדת מגמת התקשורת בתיכון. בר-אל היא בעלת תואר שני בחוג למנהל חינוך, בוגרת קורס מנהלים, תכנית 'משי' ותכנית 'צמרות'. 

בר-אל נבחרה מתוך מנהלים רבים שהגישו את מועמדותם לתפקיד מנהל תיכון מו"ר, והיא נבחרה ע"י ועדה עירונית המורכבת מנציגי מנהל החינוך בעירייה, נבחרי ציבור, נציגי משרד החינוך ונציגי הורים.

במקביל, בחרה הוועדה גם בריקי נגרי לתפקיד מנהלת תיכון עירוני ב' על שם יצחק רבין. נגרי מונתה לתפקיד לפני כשנה ועתה בחרה בה הועדה לאחר מכרז אליו נגשו מספר מנהלים.

ריקי נגרי בעלת תואר ראשון בערבית ובלימודי מזרח התיכון ותואר שני בייעוץ ארגוני וסוציולוגיה. כמו כן נגרי בוגרת קורס מנהלים.

המנהלת הנבחרת עובדת בתיכון רבין למעלה מעשר שנים בהן שלוש שנים כרכזת חטיבת הביניים של התיכון. בשש השנים האחרונות שימשה נגרי כסגנית מנהלת התיכון ומנהלת בית ט'-י' בבית הספר. בעבר שימשה נגרי שש שנים כרכזת חטיבה עליונה בתיכון מקיף גילה בירושלים.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "מנהלי בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים הם חוט השדרה של מערכת החינוך העירונית. אנחנו משקיעים בתהליך ארוך של בחינה ומיון למנהלים על מנת למצוא את האנשים הטובים ביותר עבור המערכת והתלמידים. אני מאמין כי שתי המנהלות יעשו עבודה מצוינת בתיכונים ויצטרפו לעשייה החינוכית המוצלחת בעיר והובלת מערכת החינוך העירונית קדימה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות