חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לומדים לנהל את המים

 

תאגיד מי מודיעין והעירייה, פועלים להגברת החסכון במים, וערכו השתלמות לאבות הבית של בתיה"ס בעיר, לאיתור נזילות מים, ניטור צריכות המים בבתי הספר, ולימוד אבות הבית כיצד לתחזק באופן מיטבי את מערכות המים והביוב.  

 

תאגיד "מי מודיעין" ועיריית מודיעין מכבים רעות, פועלים יחדיו להגברת החסכון במים ברחבי העיר במגוון שיטות, ובשבוע שעבר, הרחיבו את הפעילות גם לתחום ההדרכה והמניעה. הפעילות בשטח נשענת על הכנסת טכנולוגיה כמו התקנת מדי מים אלחוטיים למדידה מדויקת של צריכת המים והתרעה מיידית על חשד לנזילות בזמן אמת ועל ביצוע החלפת צנרת, לפי תכנית מסודרת של "מי מודיעין".

ביום ב’ השבוע הורחבה הפעילות, ובפעם הראשונה העביר צוות "מי מודיעין", השתלמות לאבות הבית של בתי הספר בעיר. מטרת ההשתלמות היתה להכיר לאבות הבית את מערך התפעול והבקרה ומערך שירות הלקוחות של מי מודיעין, להעביר להם מידע על הדרך הנכונה לנהל את משק המים של בתי הספר, לנטר אותו, ולזהות נזילות מים מראש, וכמובן- לחזק את קשרי העבודה עם בתי הספר.

ההשתלמות נערכת בכוחות משותפים של העירייה, ומחלקת שירות הלקוחות וצוות השטח של התאגיד. צוות התאגיד העביר לאבות הבית חומר מקצועי על דרך עבודת מוני המים- במיוחד מוני המים האלחוטיים החדשים שהותקנו בעיר. הצוות לימד אותם כיצד לתחזק את מוני הבית באופן נכון ושוטף, כיצד לבצע תחזוקה מונעת בשוחות הביוב בבתי הספר, וכיצד לעקוב אחר צריכת המים של בית הספר, כדי לאתר נזילות מים באופן מהיר ויעיל וכך למנוע גם בזבוז מים, אך גם בזבוז כסף.

בסוף ההשתלמות קיבלו כל אבות הבית תיק ובו חומרי ההשתלמות וטבלאות למעקב יומי או שבועי אחרי צריכת המים בבתי ספרם, טיפול בשוחות הביוב, ועוד, ככלי שיאפשר להם ניהול נכון ועצמאי של המערכות בבתי הספר בהם הם עובדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות