חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

גני המתנ”ס יקבלו סבסוד ממשרד החינוך במסגרת חוק חינוך חינם

 

עמותת סחלבים - מתנ”ס מודיעין הודיעה השבוע כי שלושת גני הקדם חובה של העמותה, קנגורו וצופית הממוקמים ברחוב תלתן בשכונת הפרחים וגן קואלה הממוקם ברחוב בנימין שבשכונת השבטים השלימו את התהליכים לקבלת סבסוד הלימודים בגן במסגרת חוק חינוך חינם

 

עמותת סחלבים - מתנ"ס מודיעין הודיעה השבוע כי שלושת גני הקדם חובה של העמותה, קנגורו וצופית הממוקמים ברחוב תלתן בשכונת הפרחים וגן קואלה הממוקם ברחוב בנימין שבשכונת השבטים השלימו את התהליכים לקבלת סבסוד הלימודים בגן במסגרת חוק חינוך חינם לילדים בגילאי הקדם חובה וקיבלו רישיון ממשרד החינוך לשנת תשע"ג, דבר שיוזיל את שכר הלימוד להורי הילדים שילמדו בגנים אלה בשנת הלימודים הקרובה.

כידוע, ממשלת ישראל קבעה כי החל משנת הלימודים תשע"ג יחול חוק חינוך חינם לגני הקדם חובה בכל הארץ. בניגוד לנעשה בערים אחרות במינהל החינוך הודיעו בשבוע שעבר כי כל ילדי העיר שביקשו להירשם בגני העירייה קיבלו מענה ויוכלו ללמוד בגני הילדים של העירייה וזאת כמובן ללא התשלום החודשי שהיה מקובל עד לשנה זו. נוסף על גנים אלה יש בעיר עוד מספר גנים פרטיים מהם יש גנים פרטיים ייחודיים הפועלים בעיר. גנים אלה נחשבים לגנים מאוגדים והם נמצאים בתהליכים מתקדמים לקבלת סבסוד הלימודים בגן במסגרת החוק החדש.

לאחרונה נמסר למינהל החינוך כי גני "מאורות מודיעין", המונים שבעה במספר כמו גם גן נעמת וגן ויצ"ו קיבלו גם הם רישיון ממשרד החינוך לשנת תשע"ג. גנים אלה בדומה לגני המתנ"ס יקבלו סבסוד ממשרד החינוך עבור שעות פעילות הגן מהשעה 7:55 ועד ל-13:20 (שכן, גנים אלה אינם חלק מאופק חדש), דבר שיוזיל להורים את שכר הלימוד בכ-700 שקלים אותם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות