חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

קולנוער- חגיגת הקולנוע בעירוני ב

 

ביום חמישי האחרון נערך אירוע הצגת תוצרי מגמת התקשורת בתיכון עירוני ב’ ע”ש יצחק רבין שהתקיים בהיכל התרבות. האירוע נקרא על שמו של תלמיד המגמה, ירדן נגאר ז”ל, שנהרג בתאונת דרכים בחופש הגדול באוגוסט 2005 שבין י”א לי”ב.

 

ביום חמישי האחרון נערך אירוע הצגת תוצרי מגמת התקשורת בתיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין שהתקיים בהיכל התרבות. האירוע נקרא על שמו של תלמיד המגמה, ירדן נגאר ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בחופש הגדול באוגוסט 2005 שבין י"א לי"ב. אימו של ירדן ז"ל עלתה לבמה ונשאה נאום מרגש ומעורר השראה. האירוע החל בהצגת סרטים קצרים של תלמידי כיתה י"א שהפגינו יצירתיות מקצועיות ורגישות חברתית. שיאו של האירוע, היה הצגת סרטי הגמר של בוגרי בית הספר, שכבת י"ב.

הסרטים של שכבת י"ב היו מצחיקים, מעניינים, בעלי משמעות חברתית ובעיקר שופעים ביצירתיות. ניתן היה לזהות סרטים מז'אנרים שונים מתח, קומדיה ונעורים. כל קבוצה שהפיקה סרט עיצבה גם פוסטר לסרט שביטא את המסר המרכזי בסרט והפוסטרים הוצגו בכניסה לאולם. לקראת סיום האירוע, התקיים טקס האוסקר המסורתי, בו הוענקו פרסים לחברי צוות מצטיינים בשכבת י"ב. בקטגורית הסרט הטוב ביותר, זכה הסרט "אחרי החורף בא אביב" הסרט עוסק באובדן ופרידה מאח גדול שנהרג בתאונת אופנוע.

הסרט נגע ללב כולם וכמובן לבני משפחת נגאר. האירוע כולו הונחה בידי תלמידי המגמה, בליווי המקצועי של מורי המגמה, שלמה ליפשיץ וניצן אבוקסיס. בסיום האירוע קיבל כל תלמיד דיסק עם הסרטים של כל הבוגרים ועותק של הפוסטר שעיצבה קבוצתו. לאחר צפייה בסרטים של תלמידי כיתות י"א וי"ב אין כל ספק כי מגמת התקשורת בעירוני ב' הינה מגמה חשובה ובעלת הישגים, ובהחלט יש לנוער מה להגיד אנחנו עוד נשמע על היוצרים הצעירים .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות