חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סוף עונת החניה הפיראטית: אכיפת החניה בכל רחובות העיר

 

סוף לחניה על מדרכות בכל העיר. ראש העיר אישר השבוע את הרחבת אכיפת החנייה בכל רחובות העיר. ההצעה אושרה בהצבעה בישיבת הנהלת העיר שנערכה ביום ב’ השבוע. הביצוע מאוגוסט וכחול-לבן בינתיים מחוץ למשחק.הצבע בסקר על הנושא ( כאן, מעל הלוח הכפול)

 

החגיגה נגמרה. אם עד כה התרכז מתן דוחות החניה במרכז העיר, הרי שמעתה האכיפה תתרחב לכלל רחובות העיר. העירייה הודיעה בעבר, כי בסיום תקופת ההרצה תבחן את התוצאות והמשמעויות בדבר הרחבת האכיפה למקומות נוספים בעיר. לצורך כך הוחלט לפני כחודשיים למנות צוות הכולל את סגן ראש העיר אילן בן-סעדון, חבר המועצה שלום דהאן ומנכ"ל העירייה יורם כרמון.

חניה בחנית נכים - סוף עונת ההקלות

חשוב לציין כי לא מדובר בחנייה בתשלום (כחול-לבן) אלא רק באכיפת חנייה שאינה חוקית. בישיבה הוחלט להתמקד בשתי בעיות עיקריות: הראשונה, אכיפת איסור חנייה על מדרכות המפריעה לתנועת הולכי הרגל. השנייה, אכיפת חנייה אסורה בלי תו בחנייה המיועדת לנכים. בעקבות אישור ההצעה תחל עבודת המטה בעירייה לקראת האכיפה.

בדומה למתכונת אכיפת החנייה במרכז העיר, תחל האכיפה בחודש אוגוסט לתקופת הסתגלות של חודש ימים במהלכה יינתנו אזהרות בלבד לרכבים העומדים בניגוד לחוק. בראשון לספטמבר צפוי הפיקוח העירוני להתחיל במתן קנסות כאשר גובה הקנס יעמוד על 250 שקלים.

החלטנו לעשו סדר

ראש העיר חיים ביבס אמר בישיבה כי "מטרתה של המדיניות העירונית היא לעשות סדר ברחובות העיר ולמנוע הפרעה וסיכונים להולכי הרגל ע"י חנייה לא חוקית וחנייה על מדרכות. כפי שעישנו סדר והפסקנו את החנייה הפיראטית במרכז העיר כך גם  יקרה בשאר רחבי העיר". 

סגן ראש העיר אילן בן-סעדון אמר לאחר הישיבה כי "אין לנו כל כוונה להעשיר את קופת העירייה בקנסות אלא להביא למצב של סדר ובטיחות במדרכות של העיר. אני רוצה להודות לראש העיר חיים ביבס על תמיכתו במהלך ועל כך שהביא לאישורו. תושבי העיר הם שומרי חוק, ואני בטוח שכאשר הם ידעו שהחלה אכיפה בנושא הם יחנו אך ורק על פי החוק".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות