חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הטובים למתמטיקה

 

עם סיום השלב השני באולימפיאדה המתמטית שמארגן בית ספר מפת"ח התברר כי 48 תלמידים מבתי הספר במודיעין ויישובי הסביבה עלו לשלב הגמר שיתקיים בחודש הבא במודיעין

 

הסתיים בהצלחה השלב השני העירוני של אולימפיאדת המתמטיקה הארצית שמארגן בית ספר ערב למדעים "מפת"ח". בשלב השני נבחנו 210 מתמטיקאים צעירים הטובים ביותר מכל בתי הספר במודיעין, מכבים, רעות, לפיד, כפר אורנים ונילי. הילדים התחרו בשש שכבות גיל מכיתה א’ ועד כיתה ו’ – כ-35 תלמידים בכל שכבה. כל תלמיד קיבל מבחן לשעה וחצי עם 8 משימות בחשיבה מתמטית, מקצוע לו מוקדשת תשומת לב מיוחדת בתכנית הלימודים של "מפת"ח".

אחרי בדיקת המבחנים בחרה ועדת האולימפיאדה את הזוכים שייצגו את העיר בשלב הגמר של האולימפיאדה הארצית שיתקיים במודיעין. הגמר יהיה קבוצתי כשבכל נבחרת, בגילאים השונים, יהיו ארבעה חברים. לגמר יגיעו נבחרות גם מאשדוד, חולון, ראש העין, כפר סבא, הרצליה, קריית אריה ועוד.

בשל התוצאות הגבוהות אשר הושגו בשלב העירוני, ייצגו את מודיעין בשלב הגמר שתי נבחרות בכל שכבת גיל. הנבחרות לגמר כוללות 7 תלמידים מבית ספר רמון, 6 תלמידים מניצנים, 5 תלמידים מהיובל, 4 תלמידים מאופק, 4 תלמידים מלפיד, 3 תלמידים מנתיב זבולון, 3 תלמידים ממשואת נריה, 3 תלמידים מאסיף, 3 תלמידים ממעוז המכבים, 2 תלמידים מהדמוקרטי, 2 תלמידים מעמית, 2 תלמידים מעידנים, תלמיד אחד מדורות, אחד מיח"ד, אחד מנילי ונציג מכפר האורנים.

נציין כי 34 מהתלמידים שיתמודדו בשלב הגמר לומדים אחרי הצהרים בבית ספר ערב למדעים "מפת"ח", אשר החליט לקחת על עצמו את ההכנה של כל חברי נבחרת מודיעין ללא תמורה בסדרת מפגשים, שבהם ילמדו הילדים איך לעבוד בקבוצה ולהתמודד עם מצבי לחץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות