חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עיר הספר

 

לכבוד שבוע הספר אומרת מוכרת ספרים ותיקה בעיר: "חנויות הספרים במודיעין פורחות ומשגשגות כל השנה". ספרים, רבותיי, ספרים

 

אתמול (יום ד’) נפתח ברחבת הספרייה והיכל התרבות יריד שבוע הספר המסורתי, שיימשך עד מוצאי שבת 16.6.12. הדוכנים פתוחים לרווחת הקהל משעה 17:00 מדי יום ומוצעים בהם אלפי כותרים במחירים מוזלים. במקביל יתקיימו פעילויות ואירועים ללא תשלום ובהם שעות סיפור לילדים ומפגשים עם סופרים למבוגרים.

במשך עשרה ימים תוכלו למצוא במקום את כל הכותרים החדשים, רבי המכר וגם ספרים שכבר לא נמצאים על המדפים בחנויות הרגילות. "שבוע הספר, מהווה את שיאו של חודש הקריאה "ישראל קוראת" שיזם משרד התרבות והספורט. בשנה שעברה יצאו בארץ 6,300 כותרים חדשים מרביתם ספרות ישראלית מקורית ובכלל זה 660 ספרי ילדים ו-50 ספרי בישול.

ביקור אקראי בחנויות הספרים בקניון מגלה נוכחות גבוהה של קונים אפילו בשעות המאוחרות של הערב. "מהיום שהקניון הוקם, חנויות הספרים בו ממש שוקקות חיים", אומרת לנו אחת המוכרות הוותיקות בעיר ומוסיפה: "רבים מנצלים את הביקור בחנויות הספרים כבילוי קבוע וניתן לראות שהמקום פורח ומשגשג כל השנה". ואילו אחת האימהות שעמדה בתור לקופה אמרה לנו: "אני לא יודעת אם הרבה ילדים בגיל של הבת שלי קוראים כל כך הרבה ספרים, כמו שהיא קוראת, אבל אני יודעת שבכיתה שלה כמעט כולם קוראים לפחות ספר אחד בכמה זמן. בבית הספר קיימות פינות של המלצות על ספרים, וכל אחד צריך להמליץ על ספר שהוא קרא".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות