חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”פרצתי לאוטו כי רציתי להוציא אבן”

 

מה קורה כשנער משליך "בטעות" אבן על שמשת רכב והיא חודרת פנימה? פורץ את הרכב כדי להוציאה  

 

 

הסיפור הבא שלנו מזכיר ממש  סידרה בהמשכים. יום חמישי שעבר, השעה 22.00 ולמוקד 100 מגיעה הודעה בהולה: "פרצו לי את הפורד פוקוס שלי". המטלפנת, תושבת העיר מסרה את פרטי הפורץ ותיאורו המשוער והשוטרים יצאו לסיור בעיר בתקווה לאתר מישהו הדומה לתיאור.

מזלם של השוטרים וכנראה גם חריצותם הביאו אותם לבחור צעיר כבן 17.5 תושב העיר שהתאים לתיאור, מה עוד גם היה שתוי וידיו מגואלות בדם. כל אלה  עוררו את חשדם והנ"ל נעצר ונחקר במקום.  במענה לשאלה הטריוויאלית מדוע פרץ לרכב,  הוא ניסה תחילה להכחיש כל קשר לפריצה אך לבסוף נשבר  וסיפק לשוטרים סיבה מעניינת: "פרצתי כי זרקתי קודם לכן אבן לתוך הרכב ורציתי להוציא אותה". אחלה של נימוק.

אבל כאן זה לא נגמר האירוע. בעוד חקירת החשוד נמשכת, הבחינו השוטרים  ברכב שעמד בסמוך וניכר היה עליו שאף הוא עבר טיפול פריצה דומה וממש לא מזמן.  בבדיקה נמצאו ברכב כתמי דם והקשר בין הדם ברכב לדם על ידי החשוד הוביל מיד למסקנה שגם מכונית זו נפלה קורבן לתחביבו להוציא אבנים ממכוניות. אבל כשמוצאים רכב שני, בודקים אם אין עוד וכאן המתינה עוד הפתעה. הבחור לא רק שפרץ לעוד מכוניות אלא גם למחסנים.

ובעוד שופט בית המשפט אליו הובל הפורץ הסיטוני החליט לשחררו, חשף הבחור עוד שניים מחבריו כבני 15 שאף הם נעצרו ונחקרו על פריצות ושימוש בסם. חיפוש בביתם של האחרונים חשף פריטים רבים שקשרו אותם לאירועים שנחקרו,  מה עוד שבעלי הרכוש שהוזעקו למקום זיהו מהר מאוד את רכושם האבוד. כל החשודים רותקו למעצר בית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות