חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת באולינג מודיעין

 

ביום ראשון (6.5) החל הסיבוב האחרון לפני משחקי ה"פליי-אוף". איל דמארי, בן ה-12, זרק 4-סטרייקים ברציפות בתחילת משחק הראשון ועזר לקבוצתו לנצח בקלות עם תוצאה של 210 נקודות, השיא שלו העונה.

 

ביום ראשון (6.5) החל הסיבוב האחרון לפני משחקי ה"פליי-אוף".  אמנון דמארי היה גדול השיג 235 במשחק האחרון של העונה הסדירה ביום ראשון (13.5) איל דמארי, בן ה-12, זרק 4-סטרייקים ברציפות בתחילת משחק הראשון ועזר לקבוצתו לנצח בקלות עם תוצאה של 210 נקודות, השיא שלו העונה.  במשחק השני דניאל סקלר היה בפוקוס והוא השיג 201 נקודות. 

שמעון שררה הוביל על כולם במשחק השני של הערב עם 206 נקודות.  במשחק השלישי יוסי אבולפיה היה ממש ב"זון" עם 202.   זאב מץ בעל הממוצע הגבוה בליגה שעומדת על  248  לאורך כל העונה (105 משחקי ליגה) כיכב עם משחק נקי (רק סטרייקים  וספיירים ללא חורים לאורך המשחק) שבו הוא התחיל עם "טרקי" (3-סטרייקים רצופים), ואז ספייר ועוד טרקי, וסיים את הערב עם תוצאה משובחת של 235 נקודות.

ביום ראשון (20.5) יוסי בוכריס ביצע משחק נקי והוביל על כולם עם 214 נקודות.  ראובן עובדיה גם שיחק משחק נקי והשיג 196.  משה גבאי התחיל את המשחק השני עם 4-סטרייקים רצופים, ספייר ועוד 2-סטרייקים משכנעים והשיג 205. 

במשחק השלישי אבא ובן אמנון ואיל דמארי שניהם שיחקו  משחקים נקיים ושניהם השיגו אותה התוצאה--191 כ"א והקפיצו את קבוצה מס’ 8 למקום ראשון בטבלה עם עוד 4-מחזורים לקראת סוף העונה הפער בין הקבוצות מצומצם אז המתח על המסלולים גבוה.  בינתיים 23 מתוך 31 השחקנים בליגת באולינג מודיעין עברו את 200 נקודות במשחק העונה. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות