חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ספתח טוב

 

בטורניר היוקרתי רולאן גרוס שבפריז פאר פתחה מצויין במפגש מול הטנסיאית הקנדית סטפני דובאה והעפילה לסיבוב השני  

 

פאר, שמדורגת כיום דירוג הנמוך ביותר שלה מזה שבע שנים, 55, מנסה להיחלץ מהמשבר שפוקד אותה בתחילת העונה, ונצחה השבוע במשחקה הראשון בסיבוב הראשון בטורניר הרולאן גרוס.

מול פאר עמדה הקנדית העיקשת סטפני דובאה, המדורגת במקום ה- 97, אולם פאר, שהייתה עדיפה עליה בהרבה, ניצחה בתוצאה 6:1 6:2.  פאר החלה את המשחק בצורה חזקה מאוד ולאחר 2:3 די שקול, השתלטה על המגרש וסיימה את המערכה הראשונה בתוצאה 2:6. 

סטפני לא הצליח לחזור למשחק, ופאר שמרה על יתרון גם במערכה השנייה והגיעה ל2:0, עד שדובאה הצליחה לחלץ נקודה בהגשה שלה במשחקן השלישי וצימקה ל2:1. פאר המשיכה ללחוץ למרות ההפסד במשחק והוסיפה עוד שבירה בדרך ל-1:4 מרשים. דובואה צמצמה ל-5:2 ופאר קיבלה הזדמנות להגיש לניצחון. הקנדית בת ה25 ששחקה היטב המשיכה הלחם, אבל שחר הציגה יכולת מצוינת והשלימה 2:6 בדרך לסיבוב השני בטורניר.

אולם הסיבוב הקליל היה רק מתאבן לקראת המנה העיקרית, כשפאר תפגוש בשבוע הבא, במסגרת הסיבוב השני את המדורגת מספר 1 בעולם לשעבר, (13 כיום) הסרבית הצעירה אנה איבאנוביץ’. איבאנוביץ’ ניצחה בקלילות את לארה וסינו הספרדייה בסבוב הראשון בתוצאה 1:6 1:6, ולפאר צפוי קרב קשה מאוד, מה גם שבתקופה האחרונה מתקשה שחר לנצח יריבות מהטופ 50.

אף על פי שבמאזן בין השתיים פאר ניצחה ב3 משחקים מתוך שלוש, איבאנוביץ’ נחשבת למתמודדת עדיפה, במיוחד על חימר. הסרבית שיחקה 7 פעמים ברולאן גרוס ואף זכתה בתואר ב2008.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות