חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”אפשר להרגיש גם אחרת” - הצעה לספר בחשיפה ראשונה

 

הצעה לספר של הסופרת גליה פינטר בחשיפה ראשונה. אם גם לך יש משהו לספר, שלח אלינו וכולם יקראו אותך.

 

בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, האינטרנט תופס מקום מרכזי ומספק מקור מידע לכולנו. קריאת ספרים תהווה חלק משגרת יומנו, אם רק נרצה...ונעודד את ילדינו לקרוא. לשם כך נגיע לספריה  ונאפשר להם להתבונן במגוון העצום של ספרי הילדים ולבחור בעצמם, או תוך כדי שיח על תחומי העניין שלהם.

קריאת ספרים מזמנת לילדים הקניית ערכים, הרחבת אופקים, העשרת אוצר מילים, התמודדות עם רגשות, פיתוח הדמיון ועוד...חשיבות הקריאה ויתרונותיה רבים כול כך, ומבוססים בספרות המחקרית. 

אין תחליף לספר כל ספר הוא אוצר, כול ספר נולד אחרי תהליך מורכב ונבדק ע"י בעלי מקצוע, אין להמעיט בחשיבותם של ספרים בכלל, ובערך הקריאה בפרט.

בימים אלה ראה אור הספר שכתבתי:"אפשר להרגיש גם אחרת" בהוצאת אופיר ביכורים. הספר מיועד לאנשי חינוך ברבדים השונים, להורים ובעיקר לילדים. הספר עוסק ברגשות ומכיל מסר לקורא הצעיר- מודעות ומחשבה משפרים כל הרגשה.

הספר כתוב מנקודת מבטם של ילדים, וכולל סיפורים הכתובים בחרוזים. בהם מוצגת בעיה משמעותית מתוך עולמם של הילדים (כגון: הרכבת משקפיים, מלכת הכתה, ילד מגמגם, ילד ביישן ועוד.)  יחד עם הבעיה מוצגת גם ההתמודדות אתה, ומציאת פתרון הולם. שיתוף הקוראים בחוויות אלו מלמד אותם להתמודד נכון עם רגשות, לרכוש ביטחון עצמי ובעיקר לאהוב את עצמם כפי שהם.                                                                                         

ליכולת לפתור בעיות יש השלכות חיוביות ארוכות טווח על תפיסת הדימוי העצמי של הילד הרך, על מעמדו בחברה ועל מיצוי הפוטנציאל הטמון בו. כולי תקווה שהמודעות לערך הקריאה בקרב ילדים צעירים, ילך ויתעצם ונפיק מן הכתוב תועלת מרבית.

את הספר ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות בכל הארץ.                                                                                             

אשמח לקבל תגובות: ת.ד - 3134 מיקוד- 86130

  

שלכם גליה פינטר                  

  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות