חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

50 אלף שקלים נתרמו בערב התרמה לילדי איל”ן

 

אולם מלא מפה לפה קידם השבוע את פני הקהל הרחב ומשפחות איל"ן שהגיעו ביום רביעי שעבר לאירוע ההתרמה שסניף איל"ן מודיעין, מכבים-רעות קיים לטובת ילדי איל"ן בהיכל התרבות העירוני.

 

אולם מלא מפה לפה קידם השבוע את פני הקהל הרחב ומשפחות איל"ן שהגיעו ביום רביעי שעבר לאירוע ההתרמה שסניף איל"ן מודיעין, מכבים-רעות קיים לטובת ילדי איל"ן בהיכל התרבות העירוני. באירוע השתתפו הזמרים עמיר בניון, אתי אנקרי ודוד ד’אור להקת המחול המקצועית המקומית, להקת מומארה, עליה מנצח המורה לבלט ותושב העיר יהונתן איוון פלר שהופיעו בהתנדבות.

האירוע בהיכל התרבות שבמהלכו נתרמו כ-50 אלף שקלים לטובת משפחות וילדי איל"ן היה למעשה שיאה של פעילות סניף איל"ן במהלך השנה האחרונה. איל"ן, איגוד ישראלי לילדים נפגעים, פועל בעיר משנת 2010 ומונה 56 ילדים בתוך 53 משפחות. מטרת פעילותו היא שיפור איכות חייהם של בעלי המוגבלויות הפיזיות בישראל וקידום שילובם בחברה. חברי ההנהלה, עמוס כהן, אידית מלר, דב הנץ, אבי ששון, ציונה עומסי, אביבה ללזר, דבורה קטשווילי, שרה פוליצ’יאנו, אבי לנצ’יאנו, יעל חתוכה, הרב יחיאל זילבר, מוטי בלימן, עירית ברקוביץ ויוסי בירן שמסייעים לילדים ולמשפחותיהם להתמודד עם הקשיים והאתגרים הניצבים לבעלי מוגבלויות ומסייעים להם לחיות את חייהם כאזרחים שווים וכפרטים מועילים לחברה.

לצד השיקום הפיזי, עוסקים מתנדבי הסניף גם בהיבט החברתי תוך מאמצים לשינוי יחסה של החברה, מתוך אמונה כי קבלת הנכה ושילובו בקהילה תורמים לכלל החברה בישראל. את הסניף בעיר מובילים קבוצה של מתנדבים בראשות חבר המועצה שלום דהאן המשמש כיו"ר הסניף שגם יזם את האירוע אותו הפיקו ציונה עומסי ושחר לביא בצורה מרשימה ביותר. לאירוע נמכרו כל הכרטיסים פרט למספר כרטיסים מצומצם שנתרם עבור חיילים מיחידות לוט"ר, עוקץ וקל"צ המשרתים בבסיס אדם הסמוך לעיר וכן לנציגי ארגוני המתנדבים. הערב אליו הגיעו גם סגני ראש העיר, מויש לוי ואילן בן סעדון, חבר המועצה מוטי גרונר ומנהל האגף לשירותים חברתיים יעקב אלמוג, מנכ"ל עמותת איל"ן איל"ן שמעון צוריאלי הסמנכ"לית ענת לוי, עובד סוציאלי ראשי של העמותה, ד"ר יוסי מלר ומנהלת יחסי הציבור של עמותת איל"ן אביבה מובשוביץ, נפתח בלובי של היכל התרבות כאשר אנשי איל"ן הקימו במקום דוכן לרישום לחוג ידידי איל"ן, כאשר לכל אורך קבלת הפנים נהנו הנוכחים ממוזיקה של להקת "ביג בנד" בניצוחו של אלי בנאקוט.

החלק האומנותי של הערב נפתח על ידי יוזם הערב שלום דהאן שבירך את הנוכחים והודה להם על תרומתם למען ילדי איל"ן. בדבריו סיפר דהאן על פעולות הסניף ובהן חלוקת מלגות בחג החנוכה בסך של 100 אלף שקלים, השתתפות בתהלוכת העדלאידע, מסיבת פורים עם ילדי אקים מודיעין, ובקיץ יקיים הסניף יום כיף למשפחות איל"ן זאת בנוסף לסיוע שוטף ברכישת ציוד עזר לנכים. לאחריו עלה להודות בשם העמותה מנכ"ל איל"ן ארצי, שמעון צוריאלי ולאחריו החלה ההופעה כאשר שלושת הזמרים, עמיר בניון, דוד דאור ואתי אנקרי ולהקת המחול המקצועית המקומית, להקת מומארה, ריגשו מאוד את הקהל.

בתום המופע עלה דהאן עם ילדת איל"ן, טל זיתון, בת ה-22 להודות לכל אחד מהם בהענקת תעודת הוקרה וזר פרחים. יו"ר סניף איל"ן, שלום דהאן: "היה מרגש לראות עד כמה תושבי מודיעין, מכבים-רעות מוכנים לתרום למען משפחות איל"ן בעיר. במהלך כל הערב ניגשו אלי אנשים שהביעו עניין ושאלו אותי איך אפשר לתרום ולהצטרף כדי לעזור לסניף. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לתושבים שהגיעו בהם אתי ברק, אמו של חברי הטוב, ניצן ברק ז"ל קצין בצנחנים ששירת עימי ונהרג במלחמת שלום הגליל שתרמה באותו הערב סכום מכובד ביותר עבור ילדי איל"ן.

יחד איתה היתה גם אימי ליזה דהאן בת ה-86 שכיבדה אותי בנוכחותה. כמו כן, אני רוצה להודות לעובדי העירייה וליו"ר ועד העובדים, זיוה אסא שרכשו בהמוניהם כרטיסים. אני גם רוצה להודות למתפללי בית הכנסת "אחווה ורעות" ולמתפללי בית הכנסת האשכנזי ברעות ולגבאים דוד בצלאל ודוד כהן בהתאמה על ההירתמות והתרומה יוצאת הדופן שלהם לטובת האירוע. כמו כן חשוב להודות למקומון הירושלמי "זמן ירושלים" בהנהלת אתי אטון שנרתם אף הוא בפרסום לטובת האירוע, למנהל תחום תרבות אלון שמידט, דובר העירייה, אלעד שמעונוביץ, אגף לשירותים חברתיים בראשות יעקב אלמוג שנמצאים תמיד לרשותנו ולחיילי יחידת עוקץ, לוט"ר וקל"צ ולמתנדבים מכל המגזרים שהגיעו לאירוע וסייעו בהכנתו. סניף איל"ן במודיעין ימשיך לפעול לטובת ילדי איל"ן ומשפחותיהם כאשר כל הכנסות האירוע יוקדשו לנושא זה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות