חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לילה לבן מסיבת אזניות של בני הנוער

 

חגיגה שקטה מאוד התקיימה במוצאי חג השבועות האחרון בקניון עזריאלי במודיעין, בהשתתפות של יותר מ-500 בני נוער שלקחו חלק בלילה הלבן - מסיבת אוזניות ענקית.

 

חגיגה שקטה מאוד התקיימה במוצאי חג השבועות האחרון בקניון עזריאלי במודיעין, בהשתתפות של יותר מ-500 בני נוער שלקחו חלק בלילה הלבן - מסיבת אוזניות ענקית. האירוע, שהיה חלק מאירועי חודש הנוער, הופק על ידי מחלקת הנוער והצעירים ומועצת הנוער המקומית. המסיבה כללה נוסף על DJ שניצח על המוזיקה גם דוכני קעקועים זמניים, חנויות הקניון שנשארו פתוחות מעבר לשעות הפעילות הרגילות. כמו כן בני הנוער קיבלו צ’ופרים ברוח חג השבועות בדמות זרי פרחים וכן הלאה.

המסיבה נערכה עד לשעה אחת בלילה כאשר בכל פינה ניתן היה לראות את בני הנוער כאשר הם רוקדים לצלילי המוזיקה שנוגנה באזניות עד השעות הקטנות של הלילה. לאור הצלחת המסיבה הוחלט כי יתקיימו מסיבות שקטות נוספות גם בקיץ הקרוב. מנהלת המחלקה לנוער וצעירים לטם גל: "עוד אירוע מוצלח שהפיקה מחלקת הנוער והצעירים לרווחת בני הנוער בעיר. כמות המשתתפים הגדולה מעידה על הצורך של בני הנוער באירועים מסוג זה ואנחנו נפעל להגדיל את אירועים אלה גם בחודשי הקיץ ובמהלך השנה הבאה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות