חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עניי עירך רואים

 

ביום שני השבוע הגיעו סגן ראש העיר, ומחזיק תיק שירותים חברתיים, אילן בן סעדון, מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג ורכזת מתנדבים באגף רונית שטייגמן לחנות האופטיקה my optic שבמרכז המסחרי "קאנטרי סנטר" שבעמק החולה.

 

ביום שני השבוע הגיעו סגן ראש העיר, ומחזיק תיק שירותים חברתיים, אילן בן סעדון, מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג ורכזת מתנדבים באגף רונית שטייגמן לחנות האופטיקה my optic שבמרכז המסחרי "קאנטרי סנטר" שבעמק החולה. הסיבה לביקור הוא להודות לבעלי האופטיקה, מיטל הופמן ותומר כהן על תרומה של 100 זוגות משקפיים ובדיקות ראייה לתושבים נזקקים.

כהן והופמן, שנכנסו לאחרונה לעיר פנו לפני חג הפסח לרכזת התנדבויות בעירייה רונית שטייגמן והציעו לתרום מתחום עיסוקם לטובת הקהילה. לצורך העניין גייסו כהן והופמן מסגרות איכותיות ואופנתיות, תרומה מספקים כאשר את בדיקות העיניים והתאמת העדשות למסגרות הנדרשות בצעו השניים במהלך השבועות האחרונים כאשר עד כה נהנו מהתרומה 86 מתושבים העיר.

בנוסף פנו השניים למספר בתי ספר בעיר במטרה לסייע גם לילדים שלא מוכרים באגף לשירותים חברתיים לקבל עזרה. כמו כן, כהן והופמן השיקו מיזם נוסף למען רווחת הקהילה והוא עידוד תרומת זוגות משקפיים ישנים שאינם בשימוש אולם הם במצב טוב לטובת מי שכן זקוק להם. באגף לשירותים חברתיים ציינו כי נוסף על התרומה החומרית צוות עובדי האופטיקה ליוו את המטופלים בצורה טובה ואף הציגו מכתבי תודה מהנתרמים: "לפני כשלושה שבועות הגעתי לחנות המשקפיים "מיי אופטיק" אשר נמצאת בעמק החולה. הצוות בחנות קיבל אותי יפה, עם הרבה סבלנות ואמפתיה, צוות עם הרבה ידע בתחום האופטיקה.

עלי לציין למרות שהמשקפיים נתנו לי כמתנה, קיבלתי יחס מדהים, חריצות, והמשקפיים נתנו לי לאחר כמה ימים, כשהם מתאימים לי להפליא גם בראיה וגם ביופי, כמו כן התקשרו אלי לאחר כמה ימים לוודא אם הכל בסדר." תומר כהן ומיטל הופמן: אנחנו מאמינים כי כל אחד צריך לעשות את מה שהוא יכול כדי לעזור לשכניו. כשאתה נתן אתה מבין את המצוקה של האחר ואנחנו שמחים שנפלה בידינו הזכות לעזור ולשמח עשרות אנשים תושבי העיר." סגן ראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, אילן בן סעדון: "המפגש עם מיטל ותומר גורם לי להתרגשות. תרומה כמו זו של השניים האלה על סך עשרות אלפי שקלים ובנוסף הזמן והיחס הטוב שאותו הם מעניקים לכל אותם תושבים הוא לא עניין של מה בכך ואני מודה להם על כך."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות