חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

זוג הורים חשוד בהתעללות בילדיהם

 

זוג חשוד בהתעללות לאורך זמן בילדיהם. הבעל עצור, האישה שוחררה כי היא עדיין מניקה. ארועי הפלילים השבוע בעיר.

 

ההורים התעללו בילדיהם

אין גבול לאכזריות ומוזר שטרם חוקק חוק שמחייב הורים בטרם יינשאו לעבור בדיקת מסוגלות הורית. מידע על בני זוג תושבי העיר בשנות ה 40 המתעללים בילדיהם הגיע מזה זמן מה למחלקת הרווחה בעיריית מודיעין. ברווחה בדקו את העניין ומשנמצא שאכן הבעל ואשתו מתעללים לאורך תקופה ארוכה בילדיהם הקטנים, כל העניין הועבר לידיעת משטרת העיר. השבוע כך נמסר, נעצרו לחקירה שני בני הזוג והוגש נגדם כתה אישום. הבעל עדיין עצור והאישה בשל העובדה שהיא עדיין מניקה את תינוקה, שוחררה לביתה עד לדיון בבית המשפט.

 

תאונה קטלנית בכביש 443

ביום שני השבוע, מעט אחרי חצות, ארעה תאונת דרכים קשה בכביש 443. אופנוע שנסע בכביש התנגש ברכב והתוצאה, האופנוען פגוע ראש מאושפז בבית החולים. מחקירה ראשונית שנערכה טרם נמצא מי הנהג האשם בתאונה והתיק יושלם כנראה רק עם החלמתו של האופנוען. שיהיה בריא.

 

 

כתב אישום מצית חדר המורים במו"ר

זוכרים את הנער שהצית את בי"ס "מור" ברעות? בשבוע שעבר סיפרנו שהנער שוהה במעצר בית בבית משפחתו בתל אביב. השבוע נמסר ע"י מפקדת תחנת המשטרה רב פקד יורם ברינה, הוגש נגד הנער כתב אישום.

 

 

אלימות בקניון

אין הרבה לאן לברוח בעיר כדי לפרוק מתחים כולל כעסים ומרירות על בן או בת הזוג, והמקום היחידי בו מתרכזים כולם זהו כמובן הקניון. השבוע הגיעו לקניון זוג צעיר, הוא כבן 22 והיא מעט פחות. במהלך הבילוי של בני הזוג במקום, תקף הבחור את חברתו והמשטרה שהוזעקה למקום נטלה את העצבני  אחר כבוד לתחנת המשטרה בעיר. נכון לערב יום ג’ הוא עדיין שוהה במעצר.

 

נתפסו עוד 32 שב"חים

2 שב"חים "על תנאי" נתפסו ונעצרו. "על תנאי" הכוונה שהם מסתננים מועדים. מעבר לשניים אלו נלכדו עוד 30 שוהים בלתי חוקיים. כל הכבודה הובלה למחסום מכבים ונשלחה לביתה. פרטי כל שב"ח נלקחים כמובן ובמידה  והוא יחזור הנה שנית וייתפס , הוא צפוי למעצר כמו שני אלה שבתחילת הידיעה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות