חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתקנים לא תקניים

 

מתקני שעשועים שהותקנו בעמק זבולון לא אושרו על ידי מכון התקנים ונותרו שוממים מזה כשנה. העירייה בודקת מספר אפשרויות

 

אחרי עיכובים של מספר שנים הושלם לפני למעלה משנה הפארק המרכזי של שכונת אבני חן בעמק זבולון. בפארק הותקנו מספר מתקני שעשועים משוכללים לרווחת הציבור, אולם תקופה קצרה לאחר חנוכתם הסתבר ששני המתקנים המרכזיים של הפארק אינם עומדים בתקני הבטיחות והם נסגרו בפני הקהל הרחב באמצעות מחסומים פיזיים. מזה קרוב לשנה שמתקני שעשועים אלה חסומים ועומדים במרכזו של הפארק כאבן שאין לה הופכין.

מאידך, שילוט אזהרה לא הוצב במקום והחסימה, באחד משני המתקנים, אינה מוחלטת, כך שהילדים המגיעים לפארק נוטים להיכנס פנימה ולהשתמש במתקנים למרות הסכנה הכרוכה בכך. אחרי שקבלנו במערכת מספר פניות של תושבים שהתלוננו על המצב הלא תקני ולא בטיחותי במקום, ועל חוסר הטיפול בפתרון הבעיה, שאלנו השבוע את דוברות העירייה: כיצד קרה שהותקנו מתקנים שאין להם תקן בטיחותי? מדוע המתקנים לא תוקנו או הוחלפו עד היום למרות שעבר כבר זמן רב? מי אמור לטפל בנושא? מהו הנזק הכספי שנגרם לעירייה כתוצאה מההתקנות הבלתי מתאימות?

מתי ילדי השכונה יוכלו, סוף סוף, ליהנות ממתקנים תקניים כמתבקש? מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה: "העירייה והחברה הכלכלית האחראית על פיתוח עמק זבולון פעלו זמן רב מול מכון התקנים על מנת לקבל אישור לפתיחת מתקני המשחק בפארק שהותקנו על ידי משרד הבינוי והשיכון. בעקבות הדרישות של מכון התקנים בוחנות העירייה והחברה הכלכלית מספר אפשרויות על מנת שיהיה ניתן לפתוח את המתקנים עבור הילדים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות