חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הצתה נוספת

 

חניך הצית את סביבת הקרוואן של תנועת מכבי צעיר שעל יד בניין הגג האדום בשכונת הכרמים

 

שבוע בלבד אחרי שתושבי מודיעין הזדעזעו מהצתה מכוונת של חדר המורים בתיכון מכבים רעות על ידי תלמיד כיתה י’ מבית הספר שהודה במעשה ובמספר הצתות נוספות בעיר ("חדשות מודיעין", "הצתה בתיכון מור" גיליון 141, 10.5.2012), מצא לנכון חניך של תנועת מכבי צעיר להצית את סביבת מבנה התנועה, השוכן מאחורי תחנת הדלק "דור" בכניסה לשכונת הכרמים, ולגרום נזק רב לשילוט התנועה ולחפצים שהיו בחצר.

ככל הידוע בזמן כתיבת שורות אלו, חניך מכבי צעיר ששיחק עם מצית גרם לבערה של מזרון ישן שנשרף קליל. המזרון היה במתחם הפעילות, אך מחוץ לקרוואן ולכן לא נגרמו נזקים לחפצים ולרהיטים שהיו בתוך המבנה, אולם חפצים שהיו בסמוך למזרון נשרפו כליל ונפגעו קשות שילוט המבנה ועמדת כיבוי אש שעמדה מעל המזרון. כ

וחות כיבוי אש שהוזעקו על ידי תושבים המתגוררים בסביבה, הגיעו תוך דקות ספורות למקום והשתלטו על האש תוך זמן קצר עוד בטרם הצליחה האש להתפשט אל תוך המבנה או למבנים סמוכים. מהעירייה נמסר לנו כי בעקבות האירוע, מדריכי תנועת מכבי צעיר קיימו תחקיר פנימי ופעילות הסברה לכל חניכי השבט תוך דגש על חומרת המקרה והנזק שיכול היה להיגרם. מקרה זה מתווסף לגל האלימות השורר במקומותינו עליו דווחנו בהרחבה בכתבה השער של הגיליון הקודם שלנו תחת הכותרת "יצאו משליטה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות