חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סכנה בטיחותית

 

סכנה בטיחותית חפירה מאולתרת של כביש לשם הנחת מערכת ביוב הפכה למפגע תעבורה. פניות תושבים למוקד 106 לא הועילו

 

חפירות שביצע קבלן על מנת לחבר את בנייניו החדשים למערכת הביוב הפכו ביום שני השבוע את רחוב כסלו שבשכונת הכרמים למפגע תעבורתי ולסכנה בטיחותית.

"קשה להאמין, אך לפי מצב הכביש נראה שמישהו חשב שהתושבים כאן עדיין רוכבים על חמורים ולא משתמשים במכוניות", אמר לנו תושב המקום בשם יעקב והוסיף: "אחרת איך ניתן להסביר שהשאירו את המקום כשהוא כמעט בלתי עביר וכל מי שנוסע כאן עשוי לגרום נזק לרכבו".

בעקבות פתיחת הכביש והעברת צנרת ביוב שהתבצעה באזור שבונה חברת דונה, השאירו המבצעים את מרכז הכביש ללא סגירה חלקה ומהודקת של האבנים וללא סלילה מחדש. פשוט סיימו לעבוד ונטשו את המקום מבלי לקחת בחשבון שבמשך הערב והלילה יעברו בכביש מאות מכוניות. "כל רכב שמגיע למקום בנסיעה קצת מהירה גורם לעצמו נזק רב. אין אחריות, אין פיקוח, אך יש הרבה מאוד זלזול וחוסר מקצועיות", אמר לנו אחד הנהגים שחלף במקום והופתע ממצבו החדש והבלתי צפוי של הכביש.

בעקבות המצב המסוכן, תושבים נזעמים התקשרו ביום שני לפנות ערב למוקד 106, אולם עד למחרת בבוקר לא נעשה דבר. מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה כי: "מבדיקה ראשונית עולה כי העבודות במקום לא התבצעו על פי הנהלים הרגילים. העירייה פעלה באופן מידי מול הקבלן המבצע על מנת שלא יהוו סיכון בטיחותי עד להשלמת העבודות במקום".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות