חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצת הכדורגל עירוני מודיעין היא אלופת ומחזיקת הגביע בליגה ג במחוז המרכז לעונת 2011-2012. בעונה הבאה תשחק הקבוצה בליגה ב

 

להתראות בליגה ב’ נחתמה עונת הכדורגל 2011-2012 בניצחון של עירוני מודיעין ב"דרבי" נגד חבל מודיעין. החגיגות נמשכו כל השבוע וההכנות לליגה ב’ כבר החלו

 

מי היה מאמין שרק לפני שלוש שנים הוקמה הקבוצה. לפי כל קנה מידה זו בהחלט תקופה קצרה. אם להיות הגונים נציין שהרמה בליגה ג’ גבוהה להוציא מספר קבוצות בודדות שהיוו יריבות ממשיות לעירוני מודיעין ובראשן ביתר גבעת זאב שהייתה צמודה לעירוני כמעט לאורך כל העונה.

האלופה הטריה נוצרה מתלכיד של שחקנים מקומיים ומשחקנים מבחוץ. בתפקיד המאסטרו שימש חגי קול שהגיע מירושלים והקפיד לומר לכל אורך העונה שהמטרה לעלות ליגה, ובסוף עמד בדיבורו בגדול. במחזור הסיום ביום שישי האחרון חזרה עירוני מודיעין למגרשה בשכונת השמשוני להתמודדות אחרונה לעונה מוצלחת במיוחד נגד מ.ס.חבל מודיעין, מעין דרבי אזורי ובאופן לא מפתיע עירוני מודיעין היא זו שניצחה. הקהל שמנה כ-400 צופים נהנה מתצוגה כדורגל טובה וכן מתפאורה מיוחדת שמתאימה בהחלט לסיום עונת עליה.

דגלי הלאום והעיר מודיעין הוצבו בכל פינה במגרש וקבוצת האוהדים הצעירים המכונים האולטראס עודדו והודו לשחקני הקבוצה ללא הפסקה. פתיחת המשחק הייתה בשליטה כמעט מוחלטת של עירוני מודיעין וכללה מספר החמצות, ואז הגיעה הדקה ה-26 שרק בשביל כך היה שווה להגיע למשחק כשקפטן הקבוצה, ציון אמיר, קיבל כדור וממרחק של כ-25 מטר בעט כדור אדיר לשער חבל מודיעין שפגש את המשקוף וחדר פנימה. שער מדהים לזכותה של עירוני מודיעין.

לפתע צפינו במראה יוצא דופן כשחקן הקבוצה רפי נחום שישב ברגעים אלו על הספסל החל לרוץ לצידו השני של המגרש לעבר הקהל וכל שחקני עירוני מודיעין מצטרפים אליו כשבידו הוא מחזיק פיסת בד מקופלת, ואז חווינו במחזה מרגש כשפיסת הבד נפתחה לרווחה נתגלה בה כיתוב מרגש שהופנה מכובש השער, ציון אמיר, לחברתו מילי שהייתה בסמוך לגדר: "מילי התינשאי לי"? והיא כמובן ענתה בחיוב לקול צהלות הקהל.

לאחר טקס הצעת הנישואין הספונטנית חודש המשחק וכבר בדקה ה-29 עלתה מודיעין ליתרון 0:2 לאחר בעיטה מקרוב של מגינה המצטיין אוהד פחימה, כשברקע הקהל לא מפסיק לעודד את הקבוצה ולהודות לה על השנה הנפלאה, כשאת הליווי הקולני מוביל כתמיד מייסד הקבוצה דוד בן שימול. דקות אחדות לפני סיום החצי הראשון של המשחק צפינו במחזה משעשע כשבן שימול שלא היה יכול להתאפק, אחז בידיו בקבוק שמפניה וניער את הבקבוק כדי להעיף את הפקק באוויר וכדי שקהל הקבוצה ילגום מהמשקה, אך הפקק למרות הניעור החזק סירב לצאת מפתחו.

תוצאת המחצית נקבעה 2:0 למודיעין ובהפסקה עצמה צפינו במופע של רקדניות מקומיות כשברקע מתנגן השיר "זודיאק" המפורסם שסחף אחריו גם חלק מהקהל. בנוסף שמענו את שירו של הדר בן שימול שבשלב זה הוכרז כהמנון הקבוצה. דקות אחדות לפני עליית הקבוצות לחצי השני של המשחק חגגה אלופה נוספת במגרש והיא קבוצת הנוער של עירוני מודיעין שזכתה באליפות האזורית והיא עשתה את הקפת האליפות המסורתית לעיני הקהל המקומי שהריע.

פתיחת החצי השני של המשחק הייתה המשך ישיר של החצי הראשון וכבר בדקה ה - 50 התוצאה 0:3 לעירוני לאחר בעיטה מקרוב של בלם הקבוצה אושרי טריפו . כיבוש שער נוסף היה עניין של זמן לנוכח הפרשי הרמות בין הקבוצות. בדקה ה - 60 של המשחק התכבד נועם מזרחי בשער שכולו שלו לאחר שחלף על פני הגנת חבל מודיעין וממרחק של כ - 10 מטר בעט לפינה וקבע 0:4 לעירוני. בדקה ה - 66 של המשחק הבקיע חבל מודיעין שער משום מקום מרגלי חלוצה המהיר אודי זרדב שהכניע את שוער המשנה מתן כהן שהחליף את השוער הקבוע אשר כהן צדק כמה דקות לפני כן.

ספיגת השער לא שינתה דבר מבחינתה של עירוני מודיעין והיא המשיכה בשליטתה המוחלטת ובדקה ה- 74 כבר 1:5 לעירוני מודיעין לאחר בעיטה מקרוב של כוכב הקבוצה יוני זכריה לרשת . בדקה ה- 86 כבשה עירוני מודיעין את השער האחרון לעונה זו ושוב מרגלי חלוצה המצטיין נועם מזרחי שהעלה את מאזנו האישי ל - 44 שערים והוא מלך שערי הליגה. עד לסיום המשחק התוצאה לא השתנתה ועירוני מודיעין חרטה שוב את לוח התוצאות בניצחון גבוה נוסף כמו ברוב משחקי העונה 6 : 1 לזכותה. שריקת הסיום של השופט פתחה את נשף הסיום של העונה המוצלחת של עירוני מודיעין כשדוד בן שימול פתח שמפניה נוספת שהפעם לא אכזבה ותכולתה עפה לכל עבר, וצפינו בהקפת האליפות המרגשת וההיסטורית של הקבוצה לקול שאגות השמחה של הנהלת הקבוצה ואוהדיה. להתראות בעונה הבאה בליגה ב’.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות